1. اخبار استان
  2. روند حرکت سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان رو به رشد است

کد خبر: 9789

روند حرکت سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان رو به رشد است

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: روند حرکت سازمان همیاری رو به رشد است و ما در ماه ها و سال های آینده وضعیت بهتری خواهیم داشت.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، مهرداد سلطانی ظهر امروز در دیدار و گفت‌و‌گو با مدیرعامل و مدیران سازمان همیاری شهرداری های استان با بیان اینکه در دوره مدیریت فعلی اعتماد آفرینی خوبی نسبت به گذشته صورت گرفته است، اظهار کرد: اعتماد آفرینی در سازمان همیاری به نسبت ذینفعان، مدیران، مراجع نظارتی و غیره باید بصورت مجزا صورت گیرد.
وی ضمن حمایت از فعالیت ها و تلاش‌های مدیرعامل سازمان همیاری استان، تاکید کرد: چابکسازی سازمان همیاری صرفا تعدیل نیرو نیست و این ساختارهای سازمان همیاری هستند که باید تغییر کنند و چابکسازی صورت گیرد.
این مقام مسئول با اشاره به پروژه موفق فودکورت ها، افزود: یکی از برنامه های مناسبی که سازمان همیاری پیگیری کرد و امروز در آستانه بهره برداری است، پروژه فودکردت‌ها است که سازمان همیاری با این پروژه خود را ثابت کرد.
رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان در خصوص مجموعه گردشگری گاوازنگ، خاطرنشان کرد: اهداف سازمان همیاری در گاوازنگ محقق نشده است و یک بسته و طرح جامع پیشنهادی باید با کمک شهرداری زنجان در خصوص گاوازنگ تهیه شود تا سازمان همیاری از متولی گری گاوازنگ خارج گردد و صرفا به سرمایه گذاری در منطقه بپردازد.
سلطانی با بیان اینکه سازمان همیاری ظرفیت های بزرگی به ویژه در حوزه بازرگانی دارد، اضافه کرد: در مسائل بازرگانی که دولت نیازمند همکاری است، سازمان همیاری می تواند وارد شود و در این حوزه نیز به دولت یاری رساند.
وی پیشنهاد داد سازمان همیاری این توانایی را دارد که در پروژه های شهرداری ها و دهیاری ها همکاری داشته باشد و در حوزه توریستی نیز از ظرفیت های بالقوه استان مانند تورهای طبیعت گردی به خوبی استفاده نماید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در پایان جلسه ضمن قدردانی مجدد از تلاش های مدیرعامل سازمان همیاری آقای سعید امیدی و دیگر مدیران سازمان ابراز امیدواری کرد سازمان همیاری با کوشش و اتکا به خود خواهد توانست روند رو به رشد خود را تسریع نموده و به اهداف برنامه ریزی شده خود دست یابد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چرا پروژه سبزه میدان را تمام نمی کنید؟
خبر قبلی
خدمت به مردم خط قرمز مدیران استان زنجان باشد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست