1. اخبار شهرستان
  2. رویکرد فعالیت در حوزه فرهنگی باید زیربنایی باشد

کد خبر: 2776

رویکرد فعالیت در حوزه فرهنگی باید زیربنایی باشد

 

رویکرد فعالیت در حوزه فرهنگی باید زیربنایی باشد

اتصال شهرسازی به حوزه فرهنگی رویکرد جدید شهرداری زنجان

 

 

 

 

 

مشاور شهردار زنجان با تاکید بر اهمیت فعالیت حوزه فرهنگی در سطح جامعه، گفت: رویکرد فعالیت در حوزه فرهنگی باید زیربنایی باشد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سید اسماعیل موسوی در نشست خبری بررسی مسائل شهری و ارتقای فرهنگ شهری؛ با بیان اینکه در حوزه فرهنگ افراد عجولی هستیم، اظهار کرد: فعالیت فرهنگی نیازمند زمان و رویکرد زیربنایی بوده و نباید در این حوزه منتظر بازخورد آنی بود.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید در حوزه فرهنگی شهرداری از مراسم محوری به فرهنگ محوری تغییر می‌کند، افزود: در این رویکرد اتصال مسائل شهرسازی با حضور دانشگاه با مسائل فرهنگی شهر در دستور کار خواهد بود.

مشاور شهردار زنجان به اهمیت آموزش مسائل فرهنگی به گروه های مختلف اجتماعی و سنی اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش مسائل فرهنگی باید با الویت کودکان و نوجوانان باشد و افراد بالای ۴۰ سال نمی توانند بازخورد آموزشی مناسبی داشته باشند و باید رویکرد بازآموزی برای این گروه سنی داشت.

وی با بیان اینکه تقویت همکاری حوزه فرهنگی مدیریت شهری با آموزش و پرورش در دستور کار خواهد بود، اظهار کرد: طرحی به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان مبنی بر استفاده از فضای مدارس مرکز شهر برای رفع نیاز پارکینگ و درآمدزایی برای مدارس ارائه شده و برنامه های مشترک فرهنگی دیگر با آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است.

موسوی از برگزاری زنگ شهرداری در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: حضور پاکبان ها در مدارس از جمله برنامه های فرهنگی دیگری است که در دستور کار قرار دارد.

مشاور شهردار زنجان عملکرد حوزه فرهنگی شهرداری طی سال های گذشته را مناسب برشمرد و تاکید کرد: حجم اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی شهرداری زنجان مناسب بوده اما رویکردهای فرهنگی در مجموعه مشکلاتی داشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بسیاری از مشکلات شهرسازی ریشه فرهنگی دارد
خبر قبلی
پل سیدالشهدا در محدوده گسل زلزله نیست
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست