1. اخبار استان
  2. زمین های بلااقدام شهرک های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شود

کد خبر: 9491

زمین های بلااقدام شهرک های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شود

سال گذشته ۸ هکتار از زمین های بلااقدام در شهرک های صنعتی استان تعیین تکلیف شدند. البته بحث خلع ید باید روند و پروسه حقوقی خود را طی کند که کمی زمانبر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: زمین های بلااقدام در شهرک های صنعتی استان زنجان در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، آیت اله علی خاتمی در دیدار با مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، اظهار کرد: باید از ظرفیت موجود در شهرک های صنعتی استان نهایت استفاده صورت بگیرد؛ البته این امر مستلزم این است که قراردادهایی که در سالهای گذشته منعقد گردیده و به سرانجام نرسیده‌اند و موجب معطل ماندن زمین در شهرک ها شده‌اند در سریع ترین زمان تعیین تکلیف شوند.
وی با اشاره به اینکه شهرکهای صنعتی مانند نهادهای حمایتی نیست؛ اظهار داشت: شهرک های صنعتی محیط صنعت و اشتغال است و باید برای جامعه تولید ثروت بکند.
خاتمی با تاکید بر پایش و پالایش مشکلات موجود واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی به صورت مستمر، خاطر نشان ساخت: برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی باید فرصت را به کسانی داد که دانش، سرمایه و توان لازم را داشته و به عبارتی کننده کار باشند.
امام جمعه زنجان با اشاره به لزوم استفاده از توانمندی نخبگان و جوانان تاکید کرد: انتظار دارم شرکت شهرک های صنعتی تعامل سازنده‌ای با پارک های علم و فناوری داشته و در راستای حمایت از جوانانی که ایده ها و طرح های جدید دارند گام بردارد.
در ابتدای این نشست نیز مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با ارایه گزارشی اجمالی از عملکرد شرکت در سال ۹۷ گفت: در سال گذشته با تمام توان کار کردیم و توانستیم با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جذب منابع مالی در کشور رتبه نخست را کسب کنیم .
ایرج احمدی افزود: واگذاری ۶۳ هکتار زمین در قالب ۲۰۰ فقره قرارداد، به بهره برداری رسیدن ۱۱۶ واحد در سطح شهرکهای صنعتی استان، اخذ مجوز زیست محیطی شهرک صنعتی سلطانیه و واگذاری زمین به متقاضیان، تکمیل زیرساخت های ناحیه کارگاهی ظریفان و به بهره برداری رساندن آن به عنوان نخستین مجتمع کارگاهی صنایع دستی کشور، راه اندازی کلینیک صنعت، آغاز توسعه خوشه چاقوی زنجان، کسب رتبه نخست در احیای آبهای صنعتی در کشور و اخذ ۱۰۰۰ فقره سند تک برگی برای شهرکهای صنعتی استان از جمله اقدامات صورت گرفته در سال ۹۷ می باشد.
وی با اشاره به جدیت شرکت شهرک های صنعتی در تعیین تکلیف قراردادهای راکد تصریح کرد: سال گذشته ۸ هکتار از زمین های بلااقدام در شهرک های صنعتی استان تعیین تکلیف شدند. البته بحث خلع ید باید روند و پروسه حقوقی خود را طی کند که کمی زمانبر است.
این مقام مسئول با قدردانی از همکاری مسئولان و دستگاههای اجرایی استان در راستای تحقق اهداف شرکت شهرکهای صنعتی تصریح کرد: برای امسال هم ۵ برنامه محوری و شاخص در نظر گرفته ایم که از جمله آنها می توان به بهره برداری از شهرک صنعتی شهید شهریاری (زنجان۴) ، احداث ناحیه کارگاهی صنایع دستی نیکان و آغاز توسعه خوشه مس استان زنجان اشاره کرد که امیدوارم با رهنمودها و حمایت های مسئولان ارشد استان و نیز همکاری سایر نهادهای ذیربط به سرانجام مطلوب برسند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حقی از استان زنجان در بودجه۹۸ ضایع نشده است
خبر قبلی
تحلیل بازار نفت بدون ایران
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست