1. اخبار استان
  2. زنجان تنها استانی که قیمت مرغ را ثابت نگه‌ داشته است

کد خبر: 8784

زنجان تنها استانی که قیمت مرغ را ثابت نگه‌ داشته است

استاندار زنجانبه وضعیت تنظیم بازار و نظارت بر قیمت اقلام اساسی در استان اشاره کرد و گفت: زنجان تنها استانی که قیمت مرغ را ثابت نگه‌داشته در روزهای اخیر شاهد اقدام عده ای برای خروج و قاچاق مرغ مورد نیاز مردم از استان بوده ایم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛فتح‌الله حقیقی در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با تاکید بر مدیریت و نظارت بر بازار در ایام پایانی سال، اظهار کرد: سرانه مصرف مرغ در استان زنجان در حدود ۲۵ کیلوگرم بود اما امسال این میزان به ۳۰ کیلوگرم رسیده است و با توجه به اینکه  که اجازه این امر داده نشد و از این پس نیز تا سهم مورد نیاز مردم استان تامین نشود اجازه فروش مرغ به سایر استان ها را نخواهم داد، لذا همه باید دست به دست هم دهیم و برای نظارت و تنظیم بازار با هم همکاری کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه بی تفاوتی مردم نسبت به فرهنگ و وضعیت مبلمان شهری خود موجب بروز آسیب های جدی به شهر می شود، افزود: باید نسبت به احیای فرهنگ بویژه در جوامع شهری توجه شود و با برقراری ارتباط و تعامل با مردم از نظرات مردم در توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار زنجان تشکیل شوراهای اسلامی را از اصول قانون اساسی دانست و تصریح کرد: دفاع از شوراها و شهرداران را وظیفه خود می دانم و تمایل زیادی به استمرار جلسات با شوراها را دارم و دوست دارم تعامل زیادی با آنها داشته باشم. نباید اجازه دهیم که طولانی شدن مدت زمان اجرای پروژه های عمران شهری و برخی عدم هماهنگی‌ها موجب کم شدن کیفیت خدمات، ایجاد بی تفاوتی در مردم و کاهش نشاط اجتماعی در جامعه شود.

وی بر ضرورت شفاف سازی صورت های مالی شهرداری ها برای مردم، تاکید کرد و گفت: همسویی بیشتر اعضای شوراهای اسلامی با شهرداران، تعیین تکلیف مدیران پروازی، کنترل هوشمند ترافیک برای کاهش تصادفات، توجه به کنترل بیماری های غیرواگیر در تدوین سند سلامت استان، اجرای پایلوت طرح های مقابله با آسیب های اجتماعی در زنجان، تعامل مدیران شهری با رسانه ها برای امیدافزایی در جامعه، رفع معضل پسماند با بازیافت زباله ها و ساماندهی اصولی دست‌فروشان بدون در خطر افتادن شغل آن ها مورد توجه قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان شد
خبر قبلی
 آیا کابوس سونامی سالمندی جمعیت ایران در پیش است؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخه نمیفهمه با این کارش نارضایتی ایجاد میکنه مردم برای مرغ باید برن صف وایستن یا کیلویی ۲۰ هزار مرغ بسته بندی بخره دیگه شتر سواری دولا دولا نمیشه اگه گرون حداقل در دسترس باشه

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست