1. اجتماعی
  2. زنجان رتبه نخست احساس امنیت و آرامش گردشگران نوروزی در کشور

کد خبر: 9741

زنجان رتبه نخست احساس امنیت و آرامش گردشگران نوروزی در کشور

رییس پلیس امنیت استان زنجان اعلام کرد: زنجان رتبه اول احساس امنیت و آرامش از حضور پلیس در میان گردشگران نوروز ۹۸ را در کشور از آن خود کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ رییس پلیس امنیت استان زنجان و هیئت همراه دیروز طی دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر از رتبه نخست در میان ۳۳ منطقه انتظامی بر اساس نظرسنجی از گردشگران نوروزی زنجان در ۸ آیتم را بدست آورد.

سرهنگ مقدم گفت: رتبه اول کشوری در احساس امنیت و آرامش از حضور پلیس، رتبه اول کشوری از حضور نیروی انتظامی در نوروز، رتبه اول کشوری در نحوه رفتار و برخورد پلیس، رتبه اول کشوری در پیشگیری از سرقت اموال مسافران ، رتبه اول کشوری در اطلاع رسانی در مورد وضعیت ترافیک جاده ها، رتبه اول کشوری حضور بموقع در تصادفات جاده ای، رتبه اول کشوری در برخورد جدی با رفتارهای پر خطر رانندگان و رتبه اول کشوری در وضعیت اطلاع رسانی و آموزش همگانی در آگاهی رسانی به مسافران نوروزی هشت آیتمی است که زنجان توانسته در میان ۳۳ منطقه انتظامی کشور بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته رتبه اول را از آن خود کند.

به گفته وی در مجموع در میانگین نمره عملکرد نیروی انتظامی استان زنجان در سطح کشور این استان در میان ۳۳ منطقه انتظامی در جایگاه سوم قرار دارد.

یحیی رحمتی در این دیدار وجود امنیت و اعلام این وضعیت را لازمه توزیع همه مکانی سفر دانست و اظهار کرد: عبور از معبر به مقصد گردشگری از اهداف ماست که وجود و حضور امنیت ما را در رسیدن به این مهم یاری می دهد.

سرهنگ درستی نیز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: این باعث افتخار است که زنجان توانسته رتبه اول کشوری در معقوله حفظ امنیت گردشگران را از آن خود کند . حفظ اموال مسافران و امنیت آنها و کسب رتبه اول امتیاز بزرگی محسوب می شود.

وی ادامه داد: بصورت محسوس و نامحسوس از سوی نیروی انتظامی استان زنجان در نوروز ۹۸ صورت گرفته که منجر به این دستاورد بزرگ شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دانشگاه زنجان در میان دانشگاه های نامدار جهان
خبر قبلی
سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان در زنجان آغاز می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست