1. اخبار استان
  2. زنجان میزبان رقابت های قهرمانی کشور موی تای

کد خبر: 23333

زنجان میزبان رقابت های قهرمانی کشور موی تای

نائب رئیس انجمن های ورزشی استان زنجان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور موی تای به میزبانی استان زنجان خبر داد و گفت: این رقابت ها با عنوان یادواره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، انتخابی تیم ملی و با حضور ۴۰۱ ورزشکار از سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ نرگس رمضانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مسابقات انتخابی تیم ملی است و با عنوان یادواره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در تاریخ ۱۸و۱۹مهر ماه در بخش دختران و ۲۰ مهر ماه در بخش پسران و در محل دانشگاه رنجان برگزار می‌شود افزود: مسابقات تحت تدابیر دقیق بهداشتی کرونایی و بدون هیچ تماشاگری برگزار می شود.کلیه ی عوامل، ورزشکاران و داوران اجبار به استفاده از ماسک دارند و تنها در رینگ ورزشکاران بدون ماسک مسابقه می دهند.

نائب رئیس انجمن های ورزشی با اشاره به اینکه این رقابت ها در رده های جوانان و بزرگسالان به میزبانی زنجان و در رده ی سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی تهران برگزار می شود، اظهار داشت: مسابقات موی تای با حضور ۴۰۱ ورزشکار و بیش از ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی در زنجان برگزار می شود.

رمضانی در ادامه با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در این میزبانی برای سلامتی همه کاملا رعایت می شود از آمادگی مطلوب تیم ها خبر داد و افزود: تیم زنجان نیز از آمادگی خوبی برای این رقابت ها برخوردار است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
من را با برآیند کار قضاوت کنید نه با انتصاب
خبر قبلی
۶۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان زنجان افزوده شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست