1. اخبار شهرستان
  2. زنجان نیازمند توجه جدی به بافت فرسوده شهری است

کد خبر: 3477

زنجان نیازمند توجه جدی به بافت فرسوده شهری است

زنجان نیازمند توجه جدی به بافت فرسوده شهری است

 

 

 

شهردار زنجان با بیان اینکه شهر زنجان به لحاظ سطح بافت فرسوده و جمعیت ساکن در آن نیازمند توجه جدی است، از معاون رئیس جمهور خواست، دستورات لازم را برای تعیین تکلیف زمین‌های بلاتکلیف سازمانها،نهادها و ادارات در این شهر صادر کند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، مسیح‌الله معصومی در نشست استانداران و شهرداران کشور در جلسه ستاد ملی بازافرینی بافتهای شهری با اشاره به شرایط جمعیتی شهر زنجان اظهار داشت : این شهر با توجه به سطح قابل توجه بافتهای فرسوده و جمعیت ساکن در آن نیازمند توجه و رسیدگی جدی است.
وی به سایتها و زمینهای متعلق به سازمان‌ها و نهادها شامل زمین‌های بلا استفاده در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این زمین‌ها که اکثرا در بافت فرسوده یا حاشیه آنها واقع شده است، مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
شهردار زنجان با بیان اینکه همین زمین‌‌های متروکه در عین حال ظرفیت بسیار خوبی به جهت ساماندهی بافتهای فرسوده خواهند داشت، تصریح کرد: باید شرایط لازم برای استفاده از این زمین‌ها فراهم شود تا بهتر بتوانیم اقدامات توسعه‌ای را در شهر زنجان انجام دهیم.
وی همچنین از دکتر نهاوندیان معاون رئیس جمهور خواست، دستورات لازم را برای تعیین تکلیف این زمین‌ها صادر کند تا شهرداری نیز اقدامات لازم را برای استفاده بهینه از آنها به عمل آورد.
گفتنی است، نشست استانداران و شهرداران مراکز استانهای کشور در جلسه ستاد ملی بازآفرینی با حضور دکتر نهاوندیان معاون رئیس جمهور و دکتر افشانی معاون وزیر کشور مهندس ترکان مشاور رئیس جمهور، مهندس تابش رئیس سازمان بنیاد مسکن و دکتر نجفی شهردار تهران در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اقدامی که موجب نا امیدی مردم شود، در مسیر آرمان های انقلاب نیست
خبر قبلی
شهرداران زرین رود و حلب منصوب شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست