1. اخبار استان
  2. ساختار بودجه در کشور عدالت محور نیست

کد خبر: 18488

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی؛

ساختار بودجه در کشور عدالت محور نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار بودجه در کشور چانه زنی است و بیشترین درگیری را خود نمایندگان دارند که این روند عدالت محور نیست و با واقعیت فاصله فراوانی دارد، لذا باید شرایط را تغییر داد تا عدالت محور شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مصطفی طاهری در صحن علنی مجلس با بیان این مطلب، اظهار کرد: برای حل مشکلات کشور دو مسیر وجود دارد که اگر مشکلات اقتصادی را دسته بندی کنیم، در وهله اول باید ریشه یابی شود تا بتوان دلیل مشکلات را مشخص کرد. پس از آن بتوان از این طریق مشکلات را ریشه کن کرد که این ریشه اصلاح ساختار بودجه است.

وی افزود: باید بودجه مستقل از نفت شود تا بتوان از آن به عنوان بودجه ای پویا و کارآمد یاد کرد. در حال حاضر بودجه شرکت های دولتی نزدیک به ۴ برابر بودجه کل دولت است، در حالی که ساختار و تفریغی بر بودجه این شرکت ها نداریم. حتما باید مسیری طی شود تا اصلاحات انجام شود.

طاهری گفت: نیمی از بودجه سال جاری واقعی نیست که با اصلاح ساختار می توان آن را واقعی کرد. از طرف دیگر باید بودجه مولدمحور باشد تا مشکلات رفع شود، بنابراین از همکاران تقاضا می شود به این طرح رأی داده تا بتوان از بودجه به نحو احسن استفاده کرده و عدالت محور شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 اتحاد بزرگ در غیاب آمریکا
خبر قبلی
حقوق و بیمه کارگران مبتلا به کرونا در زنجان پرداخت می شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست