1. اخبار استان
  2. ساخت خانه ملت در زنجان پیگیری می‌شود

کد خبر: 10563

ساخت خانه ملت در زنجان پیگیری می‌شود

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به دستاوردهای حضور رئسای شوراهای اسلامی استان در زنجان و برگزاری نشست های مشترک، گفت: یکی از دستاوردهای مهم این اجلاس پیگیری برای ساخت خانه ملت در زنجان بوده است.

سجاد خدایی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان” با بیان اینکه حضور رئسای شوراهای اسلامی استان ها در زنجان دارای دستاوردهای خوبی بود، اظهار کرد: اجلاس شوراهای اسلامی استان ها در زنجان برای استان زنجان مناسب بود و قول هایی برای ساخت خانه ملت در زنجان داده شد که مساعد شود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شد اعتباراتی برای ساخت آن از منابعی پیش بینی شود، افزود: برای تامین اعتبار ساخت خانه ملت نیازمند پیگیری بوده و مساعدت هایی نیز از طرف شورای عالی استان ها در این خصوص می شود. بخشی کمک از اعتبارات داخلی شورای عالی تامین می شود و همچنین استاندار زنجان قول هایی داده که برای تامین ساختمان مساعدت کند. تامین منابع آن نیازمند پیگیری و رصد است.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان یکی دیگر از دستاوردها را معرفی ظرفیت های استان زنجان در سطح ملی عنوان کرد و یادآور شد: در جلسات برگزار شده مشکلات شوراهای سطح کشور و استان طرح و بررسی شد که جزو مصوبات جلسات قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود هزینه نزدیک یک میلیارد تومان برای برگزاری این اجلاس در زنجان برگزار شده است، پاسخ داد: هزینه ها میلیاردی نبوده و میزان آن مشخص بوده است. شاید یک میلیارد ریال بوده که برخی تومان عنوان کردند.

خدایی در خصوص خانه ملت نیز گفت: خانه ملت فضایی برای استقرار شورای شهر، شورای استان، خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس بوده که مردم برای ارتباط با نمایندگان خود به آن مراجعه می کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جشنواره ملی «روستا» در زنجان برگزار می شود
خبر قبلی
ضرورت ایجاد منابع درآمد پایدار در شهرک های صنعتی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست