1. اجتماعی
  2. ساخت نخستین سینمای خصوصی زنجان موافقت اصولی گرفت

کد خبر: 1954

ساخت نخستین سینمای خصوصی زنجان موافقت اصولی گرفت

ساخت نخستین سینمای خصوصی زنجان موافقت اصولی گرفت

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ساخت نخستین سینمای خصوصی در زنجان، گفت: موافقت اصولی ساخت سینما در مجتمع فرهنگی، تفریحی و تجاری شهرک کارمندان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زنجان صادر شد.

 

به گزارش همدلی‌‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل ارساد استان، جعفر محمدی، با بیان این مطلب، اظهار کرد: در جلسه امروز کمسیون بند ۵ آئین‌نامه نحوه فعالیت سالن‌های سینما که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تشکیل شد، موافقت اصولی این سینما صادر شده و مراحل اداری صدور پروانه فعالیت آن در دست اقدام قرار گرفت.

 وی با اشاره به ظرفیت این سالن سینمایی تاکید کرد: در صورت ساخته شدن این سالن، بیش از ٢٠٠ صندلی به ظرفیت سالن‌های سینمایی استان اضافه خواهد شد.

این سینما اولین سینمای ساخته شده توسط بخش خصوصی در استان زنجان خواهد بود که در یک مجتمع فرهنگی، تفریحی و تجاری ساخته می‌شود.

محمدی به حضور نمایندگانی از اداره راه و شهرسازی، اماکن، شهرداری، فرمانداری و آتش‌نشانی در جلسه امروز اشاره کرده و افزود: در این جلسه همچنین موضوع تبدیل سالن فرهنگسرای کوثر به سینما مطرح شد که فرایند اخذ مجوز آن آغاز شده و به دلیل واگذاری فرهنگسرا به خانه هنرمندان، پیگیری این امور به خانه هنرمندان واگذار شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ووشوی زنجان؛ میزبان ۳ رویداد مهم کشوری در سال جاری است
خبر قبلی
عامل هتک حیثیت فضای مجازی در شهرستان ابهر دستگیر شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست