سرمایه‌گذار شهرک صنایع دستی نور اراده لازم برای اجرای پروژه را ندارد

شهردار

 

سرمایه‌گذار شهرک صنایع دستی نور اراده لازم برای اجرای پروژه را ندارد

فرصت سوزی زیادی در سال گذشته شد

 

شهردار زنجان به اظهارات سرمایه گذار شهرک صنعتی نور واکنش نشان داد و گفت: سرمایه‌گذار شهرک صنایع دستی نور اراده لازم برای اجرای پروژه را ندارد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حبیب ملائی یگانه در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، با بیان اینکه سرمایه گذار پروژه فرصت سوزی زیادی در سال گذشته انجام داده است، اظهار کرد: متاسفانه اراده لازم برای انجام کارها دیده نمی شود و شاهد بهانه های مقطعی از طرف سرمایه گذار هستیم.

وی به سال ۹۱ اشاره کرد و افزود: در سال ۹۱ سرمایه گذار پروژه مدعی مشکلاتی برای صدور پروانه شد که به دستور استاندار وقت شرایط لازم برای وی مهیا شد و هم اکنون پروانه این مجموعه نیز در سال گذشته برای ۴ سال صادر شده است.

شهردار زنجان به تعلل و عدم اقدام سرمایه گذار برای برخی مسائل اداری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال گذشته به سرمایه گذار جهت پرداخت عوارض آتش نشانی شرایط مناسبی ارائه شد که وی هیچ اقدامی انجام نداد. وقتی اراده ای برای تسریع کار از طرف سرمایه گذار نیست شهرداری راسا نمی تواند اقدام کند. مجموع مبلغ عوارض آتش نشانی برای سرمایه گذار با یک مبلغ پایین در نظر گرفته شد تا اقدامات اجرایی آن ادامه یابد که اقدامی صورت نگرفت. همچنین برای عدم توقف پروژه در سال ۹۱ شرایط لازم برای سرمایه گذار فراهم شد که به پیشرفت فیزیکی پروژه لطمه وارد نشود.

وی پروژه شهرک صنایع دستی نور را از سال ۹۱ متوقف عنوان کرد و اظهار داشت: همکاری و همراهی لازم با سرمایه گذار صورت گرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سومین جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم در زنجان با حضور ۱۴ کشور
خبر قبلی
ضرورت الگوگیری از هشت سال دفاع مقدس برای تحقق اقتصاد مقاومتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست