سرمایه‌گذار پایانه صادراتی کشاورزی زنجان باید مجوز شهرداری را اخذ کند

سرمایه‌گذار پایانه صادراتی محصولات کشاورزی زنجان باید مجوز شهرداری را اخذ کند

 

استاندار زنجان با بیان اینکه علیرغم ضرورت حمایت از سرمایه گذاران به منظور تسریع در روند توسعه استان، از عدم رعایت مصوبات و اجرا نکردن تعهدات توسط سرمایه گذاران حمایت نخواهیم کرد، گفت: سرمایه‌گذار پایانه صادراتی محصولات کشاورزی زنجان باید مجوز شهرداری را اخذ کند.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان که با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، بر ضرورت اتخاذ تصمیمات واحد در مجموعه استانداری برای اجرا یا عدم اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: باید از استانداری صدای واحد و تصمیم یکسانی در تمامی زمینه ها منعکس شود. رها کردن پروژه ها و بلاتکلیفی آنها، زیبنده استان نیست و مدیریت استان به هر طریق ممکن از فعالیت های غیر قانونی و خلاف تعهدات سرمایه گذاران حمایتی نخواهد کرد.

مقام عالی اجرایی استان، اجرای نقشه اصلی و مصوبه کارگروه زیربنایی در تمامی مصوبات را مهم دانست و اظهار کرد: عدم دستیابی به یک تصمیم واحد به منزله سم مهلکی برای نظام مدیریتی کشور محسوب می شود که برای جلوگیری از آن باید تمامی اعضای کارشناسی به یک نظر واحد در خصوص صدور مجوز اجرا یا عدم اجرای پروژه ای دست یابند.
وی وجود برخی اغراض شخصی، تخلفات و سوء استفاده ها در گذشته را موجب عدم شفافیت برخی تصمیمات و مصوبات عنوان کرد و افزود: صدور دستورات متعدد اداری که گاهی در تناقض با هم هستند، زیبنده نظام اداری کشور نیست و نشان از ناسلامتی این مجموعه ها در کشور دارد.
استاندار زنجان اجرای مصوبات بر اساس نقشه های اصلی و مصوب کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان را ضروری خواند و با تاکید بر ضرورت راه اندازی میدان تره بار و پایانه صادراتی میوه و تره بار در استان از سوی سرمایه گذار، تصریح کرد: باید سرمایه گذار اجرای این طرح، مجوز انحصاری شهرداری زنجان را برای اجرای این پروژه کسب نماید و بپذیرد که با شهرداری در این طرح مشارکت داشته باشد.
درویش امیری همچنین در زمینه راه اندازی شهرکی جهت استقرار صنوف آلاینده و مزاحم نیز گفت: ضمن استقبال از انتقال کارگاه ها و صنوف آلاینده و مزاحم به این شهرک ها که عمدتاً با فاصله مناسبی از مناطق شهری قرار دارند، نباید در این موضوع نیز کاملاً تسلیم نظر و درخواست سرمایه گذاران بود، بلکه باید با لحاظ شرایط هر یک از صنوف و عدم تاکید بر تجمیع تمامی این واحدها در مراکز نامناسب و فاقد دسترسی های مناسب، تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجانی‌ها را به کم شعوری سیاسی متهم نکنید!
خبر قبلی
۱۳ هزار معلول زنجانی در طرح C.B.R شناسایی شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست