1. اجتماعی
  2. سرمایه گذاری در آموزش برای زنان، سرمایه‌گذاری پایدار است

کد خبر: 10044

سرمایه گذاری در آموزش برای زنان، سرمایه‌گذاری پایدار است

مدیر کل  امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت:  همه  آسیب ها به نوعی  با حوزه  خانواده  مرتبط  و بر نهاد خانواده  تاثیر گذار  است. از جمله اعتیاد   و پیامدهای ناشی  از آن، پیامدهای  طلاق  و روند رو به گسترش آن  و سایر آسیبها  هر کدام  به  نوعی  نهاد خانواده  را مورد تهدید  قرار می دهد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ماهرخ بلوری در نخستین جلسه ستاد صیانت از  خانواده، موضوع  طلاق  را به عنوان  یکی از  آسیب اجتماعی در الویت استان  برشمرد و افزود  مصادیق  این  مسئله  بسیار  است  و  زیر مجموعه  های  گسترده  ای  را شامل می شود و پرداختن همزمان  به تمامی  این مصاددیق  ممکن  نیست فلذا  بررسی  ریشه علل  و  ارایه   راهکار اجرایی  با  در نظر  گرفتن  ارزشها و فرهنگ حاکم  بر منطقه  ضروری است.

وی موازی  کاری  و اقدامات جزیره ای  دربرخورد  با مسایل   اجتماعی را بعنوان آسیب در فعالیتهای  دستگاهها دانست  و اظهار داشت   آسیب های  اجتماعی و  خدمات و فعالیتهای مرتبط  با آن  در زمینه پیشگیری  و مداخله  و درمان ، از عهده یک  نهاد خارج  است  و جزیره ای و سلیقه  ای  عمل  کردن وعدم باور  واقعی   نه لفظی  به هم افزایی  منابع ، نبود متولی  مشخص  و برعکس  وجود  نهادهای مختلف  ناهماهنگ  از جمله  ،موانعی  است  که می تواند  تلاش  های دستگاههای مرتبط را کند  و حتی  خنثی  کند .

مدیر کل امور بانوان و خانواده افزود جامعه امروز تحت تاثیر امواج  فرهنگها  و گفتمان های   بیرونی است  و ما  در گسل  گذر  از سنت به مدرنیته  قرار گرفته ایم که  مستقیم و غیر مستقیم  خانواده را  بعنوان واحد بنیادین  جامعه تحت  تاثیر خود  قرار داده وهر روز شاهد افزایش آسیب های مرتبط با آن هستیم ودر این راستا سرمایه گذاری در آموزش برای زنان و مردان  یکی از پایدارترین و عاقلانه ترین سرمایه گذاری هایی است که یک جامعه  می تواند انجام دهد  و امروز تمام تلاش این است که همه افراد به قدرت فوق العاده آموزش پی ببرند. چرا که این آموزش است که به ترویج فرهنگ صلح و مدارا که یکی از نیازهای اصلی امروز است، کمک می کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حال شهر ما خوب است اما تو باور نکن
خبر قبلی
احداث ۵ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست