سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار زنجان، محمدرضا هادوی بعنوان سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان منصوب و جایگزین علی محمودی شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ با صدور حکمی، فتح‌اله حقیقی، محمدرضا هادوی را به عنوان سرپرست اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان برگزید.

پیش از این علی محمودی، سرپرست اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان، با حفظ سِمت مدیرکلی امور روستایی را نیز بر عهده داشت که جای خود را به محمدرضا هادوی در این حوزه داد.

در این حکم آمده است؛

با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست امور روستایی و شوراها منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

گفتنی است، محمدرضا هادوی معاون عمرانی فرماندار زنجان، پیش از این بخشدار زنجانرود بوده و سوابقی مانند شهرداری دندی، سرپرست شهرداری ماهنشان، بخشدار مرکزی خدابنده و معاون مدیرکل حوزه استاندار در دوره اصلاحات را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چشم‌انداز آتی سرمایه گذاری هریک از بازارهای مالی چگونه است؟
خبر قبلی
مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست