1. اخبار استان
  2. سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان

کد خبر: 9629

سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان

افتتاح  ۵۰ طرح حوزه بهداشت و درمان که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در استان اجرا شده است از جمله برنامه های دکتر نمکی در استان خواهد بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به زنجان سفر و طی روز نخست حضورش در زنجان اقدام به افتتاح نمایشگاه عکس سلامت روان کرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ نخستین برنامه سعید نمکی در روز نخست حضورش در زنجان، افتتاح نمایشگاه عکس سلامت روان در کارخانه کبریت سابق زنجان بود. وی پس از آن از ۱۱ دستگاه آمبولانس که با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان تهیه شده است رونمایی کرد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شفیعیه زنجان بازدید خواهد کرد.
فردا یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه هم وزیر بهداشت برنامه های متنوعی در استان دارد. افتتاح  ۵۰ طرح حوزه بهداشت و درمان که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در استان اجرا شده است از جمله برنامه های دکتر نمکی در استان خواهد بود.
بهره برداری از ۶ مرکز خدمات جامع  شهری و روستایی، ۲۲ واحد خانه بهداشت، ۸ واحد پایگاه سلامت شهری، ۸ واحد پانسیون پزشکی از جمله این طرح ها است.
اختتامیه پنجمین جشنواره عکس سلامت روان در مرکز همایش های بین المللی روزبه و افتتاح مجتمع خدمات سلامت شهر دندی از دیگر برنامه های دکتر نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در استان خواهد بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۹۸۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور فعالیت دارند
خبر قبلی
آموزگاری که ۴۴ سال است پایه اول ابتدایی تدریس می کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست