مشارکت مردم در پروژه های آبرسانی روستایی رشد چشمگیری دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با اشاره به اینکه سهم مشارکت مردم در پروژه های عمرانی رشد چشمگیری داشته است به همراه  غلامرضا بازگشا مدیرکل دیوان محاسبات استان زنجان از روند اجرای پروژه آبرسانی مشارکت مردمی روستاهای جوقین و خویین از توابع شهرستان ایجرود بازدید کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ رضا کابلی با تبیین اهداف این بازدید گفت: این دیدارها به منظور بیان عملکرد، بررسی پیشرفت ها و چالش های پیش روی آب و فاضلاب روستایی  و نشان دادن مشارکت گسترده مردم در طرح های آبرسانی در استان زنجان می باشد.

رضا کابلی با اشاره به اینکه روستای جوقین با  ۹۲۸ خانوار دارای هدررفت بالای آب شرب بود تصریح کرد : شبکه توزیع روستای جوقین با توجه به فرسودگی دچار شکستگی های مکرر می گردید و این امر منجر به هدررفت ۵۲درصدی در این روستا شده بود.

این مقام مسئول تصریح کرد : اهالی روستای جوقین مانند روستاهای دیگر شهرستان ایجرود با مشارکت خود و همراهی شرکت آبفار استان زنجان اقدام به احداث ۲۶ کیلوتر شبکه توزیع نموده است.

وی اعتبار پیش بینی شده در این پروژه را رقمی بالغ بر ۱۰۰۰۰میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این پروژه سهم شرکت آبفار ۷۵۰۰ میلیون ریال و آورده دهیاری و اهالی روستا ۲۶۰۰ میلیون ریال می باشد.

کابلی در ادامه با اشاره به احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی روستای خویین یکی دیگر از پروژه های مشارکتی، افزود: روستای تاریخی خویین از روستاهای غیرتحت پوشش امور آبفار شهرستان ایجرود می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی شرکت خدمات رسانی در حوزه آب شرب است، تصریح کرد: در روستای خویین در کنار احداث مخزن، ۸۰۰ متر خط انتقال و ۴۴۰۰ متر شبکه توزیع نیز سال گذشته با مشارکت اهالی انجام گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد : در این پروژه مشارکت مردم چشمگیر بوده است و با تمام توان چه در زمینه مالی و چه در زمینه یدی بیشترین کمک را به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان نموده اند که این فعالیت ها کاهش اعتبار پروژه و روند تسریع کار را به دنبال دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تعریف خود را از پیروزی تغییر دهید
خبر قبلی
تولد نوزاد طارمی در آمبولانس اورژانس
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست