1. اخبار استان
  2. جمیلی حضور در انتخابات مجلس را تکذیب کرد

کد خبر: 10579

جمیلی حضور در انتخابات مجلس را تکذیب کرد

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در پاسخ به سوالی در خصوص حضورش در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، گفت: طبق قوانین برای حضور در انتخابات باید از ریاست اتاق استعفا داد، وقتی استعفایی ندادم پس حضورم در انتخابات منتفی بوده و این شایعات را تکذیب می کنم.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ غلامحسین جمیلی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان باشگاه سیاسی نیست، اظهار کرد: نه تنها ریاست اتاق بلکه اعضای اتاق نیز قصدی برای حضور در انتخابات آتی مجلس ندارند. اعضای اتاق  قصدی برای مداخله در کارهای سیاسی به نفع خود یا جانبداری از افراد دیگر را دارند و نه اجازه می دهیم ارکان اتاق وارد چنین فضاهایی برای بهره برداری های جناحی و گروهی شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دوره فعلی مجمع نمایندگان اتاق زنجان با تغییراتی همراه بوده اما محسوس نیست، افزود: در انتخابات سال های گذشته همواره تغییراتی در هیئت نمایندگان اتاق زنجان ایجاد شده و یک مزیت مهم در دوره فعلی این است که انگیزه و تحرک توسعه ای خوبی در بین اعضای فعلی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به حضوری در ترکیب اتاق ایران اشاره کرد و یادآور شد: این جضور یک فرصت مناسب برای زنجان بوده و باید از آن بهره مناسب را ببریم. حضورم در اتاق ایران را برخی تبریک نگفتند.

وی به وضعیت شاخص های موثر در کسب و کار استان زنجان اشاره کرد و گفت: اتاق های بازرگانی کشور مسئولیت پایش محیط کسب و کار را در استان ها بر عهده دارند. مطابق با پایش های صورت گرفته از محیط کسب و کار استان خوشبختانه استان زنجان همواره جزو سه استان برتر کشور بوده است.

 

جمیلی با بیان اینکه مزیت نسبی استان در توسعه صنعتی بوده  و به آن توجه  شده است، افزود: برای توسعه بخش خدمات در استان باید برنامه ریزی عملیاتی در حوزه اصناف و گردشگری صورت گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آیا صداوسیما در «پدیده» شریک جرم بود؟!
خبر قبلی
امروز؛ ۸ مرداد روز زنجان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست