1. اخبار استان
  2. شبکه فاضلاب شهر زنجان به ۳۱۹ کیلومتر رسید

کد خبر: 8111

شبکه فاضلاب شهر زنجان به ۳۱۹ کیلومتر رسید

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در این شرکت برای برخورداری شهروندان زنجانی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، میزان طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهر به ۳۱۹ کیلومتر رسید.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفای استان زنجان، علیرضا جزءقاسمی با اشاره به احداث بیش از ۴۲ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان طی چهار سال اخیر، اظهار کرد: طول شبکه فاضلاب شهر زنجان در این مدت بیش از ۱۶ درصد افزایش یافته است.

وی به توسعه ۷۲ کیلومتری شبکه فاضلاب شهرهای استان زنجان از سال ۹۳ تا سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۱۸ هزار انشعاب فاضلاب برای مشترکان استان زنجان نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان، آحاد انشعابات فاضلاب نصب شده از سال ۹۳ تا دی‌ماه امسال را نیز بیش از ۲۵ هزار واحد اعلام کرد و افزود: در نظر داریم میزان برخورداری از خدمات جمع‌آوری و دفع فاضلاب در شهرهای استان زنجان با شتابی بیش از پیش ادامه یابد.

جزءقاسمی تصریح کرد: آحاد مشترکین فاضلاب در شهر زنجان طی چهار سال اخیر با ۴۵ درصد افزایش به بیش از ۷۵ هزار واحد افزایش یافته است که این آمار حکایت از عزم جدی شرکت آب و فاضلاب برای توسعه خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب دارد.

وی تعداد کل مشترکان فاضلاب استان زنجان را بیش از ۶۴ هزار فقره اعلام کرد و ادامه داد: این تعداد نسبت به سال ۹۳ بیش از ۸۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان بیش از ۵ کیلومتر خط انتقال احداث شده است که سالانه حجم قابل توجهی از فاضلاب را برای بازگردانی در صنعت و کشاورزی به تصفیه‌خانه این شهر هدایت می‌کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آموزش و پرورش؛ جولانگاه سیاسیون
خبر قبلی
معوقات بانکی کشور معادل بودجه ۱۳ استان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست