شرکت گلرنگ طی ۵ سال ۱۰ نوع محصول مختلف در زنجان تولید می‌کند

شرکت گلرنگ طی ۵ سال ۱۰ نوع محصول مختلف در زنجان تولید می‌کند

خط تولید گیربکس اتوماتیک در زنجان به زودی راه‌اندازی می‌شود

 

 

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به چند طرح تولید کلنگ‌زنی شده در سال گذشته، گفت: شرکت گلرنگ طی ۵ سال ۱۰ نوع محصول مختلف در زنجان تولید می‌کند.

به گزارش همدلی‌زنجان، ناصر فغفوری در چهل و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان، با بیان اینکه شرکت گلرنگ در شهرک صنعتی نوآوران زنجان مستقر می شود، اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت سوله ها برای راه اندازی خط های تولید این شرکت در زمینی به مساحت ۱.۵ هکتار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مطابق پیش‌بینی‌ها در دهه فجر سال جاری این واحد تولیدی به بهره‌برداری خواهد رسید، یادآور شد: مسئولان این شرکت تولیدی پیش‌بینی و برآورد کردند که طی پنج سال آتی ۱۰ نوع محصول تولیدی این شرکت را در زنجان راه‌اندازی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص ساخت گیربکس اتوماتیک در زنجان نیز، گفت: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی خط تولید گیربکس اتوماتیک توسط سرمایه‌گذار بلژیکی در زنجان اخذ شده است و شرایط لازم برای آغاز به کار این واحد تولیدی در زنجان فراهم شده و در آینده نزدیک خط تولید آن راه اندازی می‌شود.

وی به وضعیت ساخت واحد پارس قطعه در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: مساحت در نظر گرفته شده برای این شرکت ۲.۵ برابر شده و این واحد تولیدی نیز در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

فغفوری به وضعیت حمایتی دولت از بخش تولید کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دولت برای سال جاری در دو بخش طرح رونق و نوسازی و تجهیز واحدها تسهیلاتی پیش بینی کرده که آئین نامه اجرایی آن به بانک ها ابلاغ نشده و درخواست داریم بانک های عامل استان نسبت به پزیرش واحدها مساعدت کنند.

این مقام مسئول از ثبت نام برخی از واحدهای تولیدی جهت حمایت تسهیلاتی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان در بخش بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی ثبت نام صورت گرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
احزاب می‌توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کنند
خبر قبلی
بهزیستی در توانمند سازی افراد در معرض آسیب اجتماعی نقشی موثر دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست