1. اجتماعی
  2. شناسایی فرصت های جدید شغلی برای مهارت‌آموزی

کد خبر: 1404

شناسایی فرصت های جدید شغلی برای مهارت‌آموزی

 

شناسایی فرصت های جدید شغلی برای مهارت‌آموزی

هدف دانشگاه علمی کاربردی تربیت نیروی مهارتی است

 

معاون اداری-مالی و مدیریت منابع دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر ضرورت شناسایی فرصت‌های جدید شغلی، گفت:شناسایی فرصت‌های جدید شغلی برای مهارت‌آموزی توسط دانشگاه های علمی کاربردی باید در اولویت کاری باشد.

به گزارش همدلی‌زنجان، سید علی بدری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علمی -کاربردی استان زنجان، با بیان اینکه اهداف و ماموریت این دانشگاه با دانشگاه های دیگر همچون دانشگاه های دولتی متفاوت است، اظهار کرد: سخنانی که در خصوص رقابت این دانشگاه با دانشگاه هایی همچون دانشگاه زنجان ارائه شد مبنای درستی ندارد و این دانشگاه باید در مسیر اهداف تعیین شده خود حرکت کند.

وی با بیان اینکه تربیت نیروهای مهارتی در این دانشگاه باید با سمت و سوی کمک به اقتصاد استان باشد، افزود: این دانشگاه که به کمک بخش های مختلف اقتصادی کشور و استان بیاید و نباید با دانشگاه های دیگر رقابت کند چرا که ماموریت آن متفاوت بوده و باید نیروی کارآمد مهارتی تربیت کند.

معاون اداری-مالی و مدیریت منابع دانشگاه علمی کاربردی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی باید وارد مباحثی شود که سایر دانشگاه ها نمی توانند وارد آن شوند، یادآور شد: ایده‌های جدید مطابق با ظرفیت‌های استانی باید ارائه شود که منجر به شناسایی فرصت‌های جدید شغلی شده و دانشگاه برای ارائه مهارت‌های شغلی به افراد مختلف جامعه ورود کند.

وی به ضرورت توجه به شناسایی فرصت های شغلی در استان تاکید کرد و گفت: شناسایی فرصت‌های شغلی جدید و تربیت این نیروهایی برای این شغل ها برای ایجاد اشتغال و ارائه خدمات متفاوت به جامعه باید مورد توجه مدیران دانشگاه های علمی-کاربردی باشد.

بدری به طرح مثالی از حوزه گردشگری، تاکید کرد: در حوزه گردشگری، گردشگری قنات داریم که لایروبی قنات نیز جزو مشاغلی است که کم‌تر از تعداد انگشتان دست در آن افراد ماهر وجود دارد که این موارد می‌تواند مورد توجه مدیران قرار گیرد.

این مقتم مسئول به تغییرات مدیریتی اشاره و خاطرنشان کرد: تغییر مدیریتی برای بالندگی و رشد مجموعه تاثیرگذار بوده و نباید به منزله ضعف مدیری قلمداد شود. تمامی مدیران سرمایه کشور هستند و باید از این سرمایه ها استفاده بهینه صورت گیرد. تغییرات زیاد در مدیریت و تعادل بر هم زده بشود درست نیست و از آن استقبال نمی‌کنیم

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تصور شهردار سابق زنجان از مطالبات مردمی، خواست شخصی بود
خبر قبلی
طرح جمع آوری معتادان پر خطر در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست