شهرداری زنجان خدمات عادلانه به نقاط مختلف ارائه می‌کند

شهردار

 

 

بودجه سال جاری شهرداری زنجان ۲۸۵ میلیارد تومان است

شهرداری زنجان خدمات عادلانه به نقاط مختلف ارائه می‌کند

 

 

شهردار زنجان به لایحه بودجه سال جاری شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: برای سال جاری ۲۸۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”، حبیب ملائی یگانه شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در لایحه بودجه سال جاری شهرداری زنجان ۷۵ میلیارد تومان برای پروژه سبزه میدان پیش بینی شده است، اظهار کرد: ۲۱۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی و جاری شهرداری طی سال جاری بوده که بودجه عمرانی شهرداری زنجان در سال جاری ۱۰۷.۵ میلیارد تومان و سهم اعتبارات بخش جاری نیز ۱۰۲.۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به سوال همدلی زنجان مبنی بر آمار بالای شکایات مردمی از شهرداری و اظهارات مدیر کل بازرسی در خصوص رتبه نخست شهرداری در شکایات مردمی، افزود: شهرداری زنجان دامنه زیادی از فعالیت های شهری شهروندان را تشکیل می دهد که با توجه به گستردگی فعالیت ها احتمال نارضایتی و شکایات مردمی نیز بالا می رود.

شهردار زنجان همچنین در پاسخ به سوال دیگر همدلی زنجان مبنی بر پایین بودن نسبت اعتبارات عمرانی به جاری شهرداری زنجان، پاسخ داد: شهرداری زنجان در سال جاری برای تغییر این نسبت با تعریف پروژه سبزه میدان حجم اعتبارات عمرانی را افزایش داده و تلاش می شود این نسبت طی سال های آتی نیز برقرار باشد.

وی در خصوص ارائه خدمات به غرب زنجان و منطقه شهرآراء، گفت: بازگشایی ورودی این محور طی سال های اخیر در دست اقدام بوده که در سال جاری به پایان می رسد و همچنین ساخت پل روگذر در ورودی آن طی سال جاری عملیاتی می‌شود.

یگانه به مهم‌ترین پروژه‌های انجام شده سال گذشته و همچنین برنامه‌های سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری پیش بینی آسفالت ریزی ۷۰ هزار تنی انجام شده که در نقاط مختلف شهر انجام می شود. ۲۵ هزار تن از این میزان طی ماه های اخیر انجام شده است.

شهردار زنجان در خصوص تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع)، گفت: زمان اجرای این تقاطع به دلایل مختلف طوانی شد که برای سال جاری ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پیش بینی شده که طی روزهای آتی عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.

یگانه همچنین از انعقاد قرارداد با یک شرکت کنسرسیومی جهت ساخت نیروگاه برق از پسماند زباله شهری زنجان خبر داد و اظهار کرد: این شرکت از استانداردهای روز دنیا برای تولید برق بهره می برد و ۱۵ میلیلیون دلار سرمایه گذاری جهت تولید ۱۷ مگاوات برق انجام خواهد شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه مدت زمان قرارداد این پروژه ۳۶ ماه است، افزود: در این مدت ۳۶ ماه، ۶ ماه برای انجام مطالعات و ۳۰ ماه زمان اجرای پروژه خواهد بود که در ۲۷ خرداد سال جاری قرارداد نهایی شده است.

وی اجرای پروژه سبزه میدان را نیازمند همراهی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، شهروندان و ساکنان منطقه و مسئولان استانی برشمرد و تاکید کرد: پروژه سبزه میدان بزرگ ترین پروژه شهری زنجان بوده که ۸.۵ هکتار مداخله در بافت تاریخی و مرکزی شهر محسوب می شود.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
روش خرید گندم در زنجان بر مبنای روش تضمین قیمت است
خبر قبلی
اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان زنجان انتخاب شدند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

با سلام و سپاس فرادان از مطالب مفیدی که درج میفرمایید.به حق شهردار زنجان طی این چند وقت زحمات بسیار زیادی را برای سهر کشیدن و با مشکلات به خوبی جنگیدند و عملکرد بسیار مثبتی داشته اند.

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست