1. اخبار شهرستان
  2. شهرستان خرمدره بالاترین نرخ باسوادی را در استان دارد

کد خبر: 769

شهرستان خرمدره بالاترین نرخ باسوادی را در استان دارد

 

شهرستان خرمدره بالاترین نرخ باسوادی را در استان دارد

فرماندار خرمدره شهرستان خرمدره را دارای موقعیت جغرافیایی مناسب برای توسعه عنوان کرد و گفت: شهرستان خرمدره بالاترین نرخ باسوادی را در استان دارد.

 

ه اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خرمدره اشاره کرد و گفت: در طی سه سال اخیر ۳۰ میلیارد تومان برای ارتقای بهداشت و درمان شهرستان خرمدره هزینه شده است.

به گزارش همدلی زنجان؛ حجت محمدی در دیدار استاندار زنجان با اقشار مختلف مردم خرمدره، با بیان اینکه جمعیت شهرستان خرمدره ۶۰ هزار نفر است، اظهار کرد: خطوط لوله و گاز شمالغرب از شهر خرمدره عبور کرده و این شهرستان دروازه ورود به شمالغرب کشور است.

وی با باین اینکه مدیریت استان باید با نگاه فرزند خلف به خرمدره نگاه کند، افزود: امید است توجه بیشتری برای توسعه این شهرستان انجام شود. استان زنجان پیشرفت نخواهد کرد مگر شهرستان های ابهر و خرمدره پیشرفت کنند.

این مسئوبه اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: برای افتتاح اورژانس بیمارستان خرمدره ۲ میلیارد تومان هزینه شده است، اقدامات دولت و مدیریت استان برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان شهرستان خرمدره قابل توجه بوده و قابل تقدیر است.

وی مردم خرمدره را مردمانی میهمانپذیر و مهربان توصیف کرد و افزود: مردم خرمدره همواره برای توسعه شهر همکاری و همراهی لازم را داشته اند. برای ساخت ادارات در شهرستان بدون هزینه ۹۰ قطعه زمین رایگان ارائه کردند.

این مسئول شهرستان خرمدره را دارای نرخ بالای با سوادی در سطح استان عنوان و خاطرنشان کرد: شهرتسان خرمدره بالاترین نرخ باسوادی استان را دارا هستند و کارشناسان، متخصصان و پزشکان مجربی از این شهرستان تربیت و به جامعه معرفی شده اند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رانت و عدم آمایش تولید مانعی برای ثبات در بازار گوشت
خبر قبلی
سومین جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم در زنجان با حضور ۱۴ کشور
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست