1. اخبار شهرستان
  2. شهر‌ زنجان به ۴ منطقه‌ تبدیل شد

کد خبر: 8416

شهر‌ زنجان به ۴ منطقه‌ تبدیل شد

شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به پیگیری های انجام شده جهت تبدیل شهرداری زنجان به ۴ منطقه گفت : از سال قبل با پیگیری مشاور به دنبال این بودیم که مناطق شهری زنجان به چهار منطقه افزایش پیدا کند.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به اینکه پس از پیگیری متوجه شدیم که زنجان فقط دو منطقه دارد و در نهایت با سه منطقه و یک ناحیه ویژه موافقت شد، اظهار داشت ‌: البته ما به این امر بسنده نکردیم و گفتیم باید زنجان به چهار منطقه تبدیل شود که این امر محقق شد.
وی به مزایای چهار منطقه‌ای شدن شهر زنجان در افزایش رتبه شهرداری‌ها و کمک‌های دولتی در نتیجه چهار منطقه شدن شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این امر موجب عدالت محوری شده و حدود چهار منطقه ۱۰۰ هزار نفری خواهیم داشت.
شهردار زنجان با اشاره به اینکه به لحاظ صدور پروانه نیز متعادل رفتار کرده و در زمینه ساخت سکونت‌گاه‌های غیررسمی و مرزهای شاخص داشتن نیز تلاش خواهد شد، گفت: در زمینه بودجه‌ای نیز تلاش خواهیم کرد که عدالت رعایت شود.
معصومی با اشاره به اینکه نگاه به پروژه سبزه‌میدان همواره نگاه دلسوزانه بوده ولی گاها مسیرها غلط طی شده است، تصریح کرد: روزی که ما آمدیم فقط برای انجام فاز نخست ۲۸۰ میلیارد تومان در نطر گرفته شده بود که ممکن بود در یک گرداب بیفتیم، اما اقدامی که امروز در سبک‌سازی طرح انجام شده است یک اقدام مناسب بوده است.
وی همچنین از افتتاح مجموعه بهشت زهرا و آرامستان شهرداری زنجان خبر داد و گفت: فردا بازارچه شهید رجایی، ساختمان سیما و منظر شهری و گلخانه مرکزی شهر با حضور مسولین استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
میدان انقلاب زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شد
خبر قبلی
برگزاری کارگاه های آموزشی فعالیت و کسب و کار اینترنتی برای بانوان استان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست