شیرآلات خط انتقال مخازن کوچه مشکی و سازمان آب تعویض شد

شیرآلات خط انتقال مخازن کوچه مشکی و سازمان آب تعویض شد

 

 

 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از تعویض شیرآلات خط انتقال مخازن کوچه مشکی و سازمان آب در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علی‌محمد نادرخانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به اینکه شیرآلات خطوط انتقال مخازن کوچه مشکی و سازمان آب عمری بالای ۴۰ سال داشته و به دلیل عدم کارایی لازم ، شیرهای قطع و وصل در مسیر خط انتقال در مواقع بروز حوادث و اتفاقات ، مناطق زیادی دچار قطعی می شد ، این عملیات انجام شد.

وی کاهش قطعی های آب و کاهش حوادث و اتفاقات را از جمله آثار اجرای این پروژه اعلام کرده و افزود: با تعویض شیرآلات این خطوط ، مدیریت بهینه شبکه توزیع تحت پوشش این دو مخزن محقق خواهد شد.

نادرخانی اضافه کرد: شیرآلات تعویض شده ۳۰۰ و ۶۰۰ میلی متری بوده اند که به صورت همزمان با ۲ اکیپ متخصص اجرای عملیات تعویض این شیرآلات آغاز و در مدت ۳.۵ ساعت به پایان رسید.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به اطلاع رسانی مناسب قطعی آب مناطق تحت پوشش این دو مخزن اشاره کرده و افزود: زمان قطعی آب از طریق رسانه ها از جمله صدا و سیما ، سامانه های پیامکی فراگیر و همینطور در فضای مجازی به شهروندان اطلاع رسانی شد.

نادر÷خانی همچنین به استقرار ۵ دستگاه تانکر سیار آب رسانی در مناطق مختلف تحت پوشش اجرای این پروژه نیز اشاره کرده و گفت: شهروندان در طول زمان قطعی،آب مورد نیاز خود را از طریق این تانکر ها تامین کردند.

گفتنی است اجرای عملیات تعویض شیرآلات خیابان های: فدائیان اسلام(جاوید)،توحید(دباغ ها)،امام(از بلوار استقلال تا بلوار آزادی)،صدر جهان،سعدی وسط ،سعدی جنوبی،خیابان دلجویی،خیابان شهدا(از دروازه ارک تا چهار راه امیر کبیر)،نواب صفوی(چهار راه بابائیان)،طالقانی(سرچشمه) و بعثت را شامل می شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انحراف به چپ سواری پراید در زنجان ۳ کشته و ۳ مجروح برجا گذاشت
خبر قبلی
۲۸ راهدارخانه فعال استان زنجان در آمادگی کامل
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست