1. اخبار استان
  2. صنعت زنجان، سال آتی با جهش توسعه‌ای همراه خواهد بود

کد خبر: 3401

صنعت زنجان، سال آتی با جهش توسعه‌ای همراه خواهد بود

 

 

صنعت زنجان، سال آتی با جهش توسعه‌ای همراه خواهد بود

اصل موضوع در ایجاد کارخانه خودروی برقی، توجیه اقتصادی است

 

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه برخی از مهم ترین واحدهای تولیدی استان در سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، گفت: با بهره برداری از این واحدهای تولیدی صنعت زنجان، سال آتی با جهش توسعه‌ای همراه خواهد بود.

ناصر فغفوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدلی‌زنجان، با بیان اینکه در خرداد سال آینده و یا حداکثر شهریورماه واحد فولاد البرز ناب آرش به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: این واحد تولیدی هم اکنون دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در کنار این واحد تولیدی، واحدهایی همچون گلرنگ، سرجین بافت و پارس قطعه نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری واحد تولیدی سرجین بافت ۳۰۰ میلیارد تومان است، افزود: این واحد تولیدی بزرگ ترین واحد نساجی استان خواهد بود، همچنین فاز کلنگ زنی شده شرکت در پایان سال جاری وارد مرجله تولید می شود، اما شاید مراسم رسمی افتتاح برای آن نباشد. این واحد چند واحد دیگر نیز در آینده همچون واحدهای جدید دارویی راه اندازی خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در پاسخ به سوال همدلی زنجان مبنی بر آخرین وضعیت حضور سرمایه گذار خودروی برقی در زنجان، گفت: در خصوص ایجاد واحد تولیدی خودروی برقی توسط سرمایه گذار در زنجان مباحثی مالیاتی مطرح شد، اما اصل موضوع بحث توجیه اقتصاد پروژه بوده است. وی با بیان اینکه این سرمایه گذار دو نوع پروژه را برای احداث امکان سنجی کرده است، افزود: یکی از پروژه ها تولید خودروی برقی بوده که این پروژه مورد بررسی اقتصادی قرار گرفته و برخی موارد همچون ایستگاه های شارژ باطری خودرو و قیمت بالای باطی لیتیومی و برنامه دولت برای یارانه و حمایت ها مطرح شده که فعلا سرمایه گذار قصد بررسی و تحلیل بیشتری دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برگزاری نمایشگاه استانی کتاب در دهه فجر زنجان
خبر قبلی
توسعه شبکه فیبر نوری استان از مسیر روستاها عبور کند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست