استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد جذابیت برای استقرار واحدها در شهرک آی‌تی زنجان

استاندار زنجان گفت: باید برای استقرار واحدهای آی تی و الکترونیک و سرمایه گذاران در شهرک تخصصی این بخش جذابیت ایجاد کنیم.

به گزارش همدلی‌زنجان، فتح اله حقیقی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اتاق بازرگانی با شناخت خوب از مزیت‌های استان در تلاش است تا فرصت‌های موجود برای مطرح شدن همه ظرفیت‌های صادراتی فراهم شود.

در این جلسه که به بررسی توانمندی‌های حوزه برق و الکترونیک استان اختصاص داشت، استاندار زنجان افزود: زنجان بهترین استان برای سرمایه گذاری در بخش برق و الکترونیک است و به همین منظور شهرک تخصصی آی تی و الکترونیک نیز احداث شده، اما عزمی برای استقرار واحدهای سرمایه گذار نیست که باید علت آن بررسی شود.

مقام عالی استان با بیان اینکه باید جذابیت برای سرمایه گذاری ایجاد شود تاکید کرد: طی دو هفته آینده با حضور برخی از مدیران دخیل در ایجاد تاسیسات در شهرک تخصصی آی تی از نزدیک باید راهکار عملی برای ترغیب استقرار واحدهای تخصصی این حوزه اتخاذ شود.

وی در بخش دیگری از این جلسه به واحدهای تولید رمز ارز قانونی و نیاز آنها اشاره کرد و ضمن تاکید بر ضرورت ساماندهی و حمایت از کسانی که بصورت قانونی اقدام به تولید رمز ارز می کنند گفت: با تامین زیر ساخت‌های لازم همچون برق برای فعالان این حوزه در شهرک تخصصی آی تی، می توان مکانی مناسب و تجمیع شده برای فعالیت آنها در نظر گرفت.

نماینده عالی اجرایی دولت در استان همچنین خواستار برنامه ریزی و احصاء زمینه های همکاری اقتصادی با استان کربلا و تدارک و تنظیم وقت برای سفر سفیر ارمنستان به زنجان در هفته آینده شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وزنه بردار زنجانی قهرمان لیگ جوانان وزنه برداری کشور شد
خبر قبلی
۱۰۵ تن چوب آلات قاچاق در طارم کشف و توقیف شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست