1. اجتماعی
  2. ضرورت ایجاد خطوط گردشگری برای ایجاد رونق در سلطانیه

کد خبر: 1988

ضرورت ایجاد خطوط گردشگری برای ایجاد رونق در سلطانیه

ضرورت ایجاد خطوط گردشگری برای ایجاد رونق در سلطانیه

 

 

 

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت های شهر سلطانیه در بخش گردشگری، گفت: ضروری است برای رونق شهر سلطانیه خطوط گردشگری در این منطقه ایجاد شود.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از گنبد سلطانیه، با بیان اینکه خطوط گردشگری داخل شهرها باید بین شهرها نیز ایجاد شود، اظهار کرد: مطابق ظرفیت های سلطانیه برنامه های توسعه ای تدوین شود.

وی با بیان اینکه گردشگری بخش مهم با بهره بالایی جهت ایجاد اشتغال و درآمد زایی است، افرود: هر گردشگر به میزان یک هزار و ۲۰۰ دلار برای اقتصاد یو کشور درآمد دارد که معادل ۳۰ بشکه نفت است.

این مقام مسوول بر رویکرد اقتصادی دولت در راستای تحقق تولید و اشتغال اشاره کرد و یادآور شد: بخش گردشگری ظرفیت تحقق اهداف دولت و کشور برای ایجاد اشتغال را داشته و امیدواریم در این راستا شاهد حمایت های دولت و مجلس باشیم.

وی با بیان اینکه گردشگری در منطقه نباید به صورت پراکنده ارائه خدمات شود، تاکید کرد: باید با ایجاد خطوط گردشگری و ارائه خدمات مناسب موجب ماندگاری و تجمیع گزدشگری منطقه شد.

مونسان به درخواست های مطرح شده برای ساخت هتل و بازارچه صنایع دستی اشاره و خاطر نشان کرد: عمده گردشگران وارد شده به کشور گردشگران فرهنگی از کشورهای اروپایی است که ساخت هتل جذابیتی برای آن ها ندارد و باید از اقامتگاه های سنتی و بومی استفاده شود.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه از موفقیت های شهرهای دیگر در این زمینه بهره برده شود، افزود: از خود مردم برای ارایه خدمات اقامتی و پذیرایی بهره لازم برده شود.

وی همچنین پیشنهاد داد در خصوص جانمایی و بررسی نظرات کارشناسی در خصوص سازه های سبک جهت استقرار بازارچه صنابع دستب اقدامات لازم در دستور کار باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشف باطری‌های قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در زنجان
خبر قبلی
رتبه صنعتی استان زنجان از ۱۸ به ۱۳ رسیده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست