ضرورت توجه به حوزه خدمات برای افزایش فرصت های شغلی در زنجان

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اهمیت حوزه خدمات برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در اقتصاد استان، گفت: ضرورت دارد که برای ایجاد فرصت های شغلی مناسب به حوزه خدمات توجه بیشتری صورت گیرد.

به گزارش همدلی زنجان؛ غلامحسین جمیلی ظهر سه شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان زنجان، بابیان اینکه یکی از محوری ترین برنامه های توسعه اقتصادی استان توجه به بخش خدمات بوده است، اظهار کرد: این بخش با حجم سرمایه گذاری پایین موجب ایجاد فرصت های مناسب شغلی می شود.

وی با تاکیر بر اهمیت و نقش مهم اصناف در بخش خدمات، افزود: در این میان بخش اصناف ظرفیت بسیار بالایی برای ارتقای سهم بخش خدمات در اشتغال استان دارد که باید به آن توجه بیشتری صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه انتظار می رود نمایندگان تشکل‌ها و حوزه‌های صنفی در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی حضور فعال داشته باشند، خاطرنشان کرد: مشارکت فعال در این جلسات موجب ارائه خروجی مناسب و تصمیمات فراگیر جهت بهبود شرایط اقتصادی استان خواهد بود.

وی بابیان اینکه خیلی از تولیدکنندگان صنفی علاقه‌مند هستند فعالیت خود را قالب کسب مجوزهای لازم انجام دهند، گفت: در شرایطی که سخت‌گیری در فضای کسب‌وکار حاکم است اسناد و مدارک محل فعالیت محرز باشد صرف قید تجاری واداری بودن از کاربری محل تا یک سال برداشته می‌شود تا در زمره فعالیت قرار گیرند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
صحن علنی شورا از ژنو تا نامگذاری معابر شهری در زنجان…!
خبر قبلی
📳 افطاری خیرین برای شهروندان زنجانی-۷خرداد ۹۸
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست