1. اجتماعی
  2. ضرورت توجه به پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهر زنجان

کد خبر: 2029

ضرورت توجه به پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهر زنجان

 

ضرورت توجه به پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهر زنجان

 طرح جامع گردشگری شهر زنجان تهیه شود

 

 

 

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اهمیت رویکرد مشارکت اقتصادی بخش خصوصی در توسعه شهر زنجان، گفت: توجه به پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهر زنجان ضروری است.

به گزارش همدلی‌زنجان، سجاد خدایی در نخستین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه مدیریت شهری زنجان باید برای تشکل کارگروه صدور پروانه، کارگروه اقتصادی و پنجره واحد سرمایه گذاری توجه جدی داشته باشد، اظهار کرد: ایجاد دفتر تسهیل گری، تشویق سرمایه گذاران برای حضور در شهر زنجان و تامین امنیت سرمایه آن ها در کنار حفظ کرامت سرمایه گذار برای تقویت حضور بخش خصوصی در زنجان ضروری است.

وی خواستار تهیه طرح جامع گردشگری در شهر زنجان شد و افزود: باید تمامی ظرفیت های تشویقی برای حضور بخش خصوصی در شهر زنجان در ارائه مکانیزم های تشویقی لازم برای سرمایه گذاران در سطح خرد و کلان زمینه سازی شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان خواستار نصب روزشمار برای تمامی پروژه های شهری زنجان شد و تاکید کرد: تمامی اقدامات مدیریت شهری در اجرای پروژه ها باید شفاف سازی شده و به مردم ارائه شود.

وی بهره گیری از شیوه های جدید و روز برای حوزه سرمایه گذاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با رویکرد و نگاه نو و استفاده از تمامی شیوه های جدید اجرای پروژه های مشارکتی، سرمایه خرد و کلان در سطح شهر زنجان جذب شود.

خدایی مدیریت شهری را یکی از بخش های مهم درگیر با زندگی مردم عنوان کرد و یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نوع فعالیت و خدمات توسط مدیریت شهری به مردم ارائه می شود و این خدمات ابعاد مختلف زندگی مردم را درگیر می کند.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان اعبتارات عمرانی شهرداری زنجان را برای انجام پروژه های مهم ناچیز برشمرد و تاکید کرد: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی نمی توان پروژه‌های مناسبی در شهر زنجان عملیاتی کرد و رویکرد تقویت سرمایه گذاری در اجرای پروژه های مهم باید تقویت شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بهره‌برداری از ۶ پارک محله‌ای زنجان در هفته دفاع مقدس
خبر قبلی
۸۰۰ میلیارد تومان دارایی مردم در زمین های اطراف زنجان بلوکه است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست