1. اجتماعی
  2. ضرورت حضور مدیران در بین عموم مردم

کد خبر: 1117

ضرورت حضور مدیران در بین عموم مردم

ضرورت حضور مدیران در بین عموم مردم

دوران مسئولیت، میدان آزمون الهی است

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت حضور گسترده و مستمر مدیران در میان مردم و نیز در صفوف نمازهای جمعه و جماعات به ویژه در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: حضور مدیران ارشد و میانی و شهرستانی در اجتماعات عمومی و در بطن جامعه و میان مردم، از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و از توصیه های عموم مراجع است.

ضرورت حضور مدیران در بین عموم مردم / دوران مسئولیت، میدان آزمون الهی است

به گزارش همدلی زنجان؛ آیت اله علی خاتمی در دومین جلسه شورای اداری استان، امام خمینی (ره) را عامل عزت، هویت و سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلمی ایران دانست و اظهار کرد: مردمی بودن مدیران، نشان دهنده صداقت در رفتار و عملکرد آن هاست. مدیران و مسئولین نظام باید ضمن حفظ جایگاه و شأن اداری خود، در میان مردم حضور داشته باشند و در دسترس مردم قرار گیرند؛ چراکه حکومت جمهوری اسلامی ایران، حکومت و مدیریتی مردم سالارانه است.
نماینده ولی فقیه در استان، تسخیر دل‌ها را موجب ماندگاری در بین مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان و مدیران کشور باید برای مردم صادقانه تلاش کنند تا در دل مردم ماندگار شوند.
امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود، با اشاره به اینکه تمامی انسان ها از پیامبران تا انسان های عادی همگی در معرض امتحان الهی قرار دارند، افزود: مدیران باید همواره به یاد داشته باشند که ایام کوتاه و گذرای مدیریت و مسئولیت آنها، آزمون الهی است و هیچ‌کدام از عناوین و موقعیت ها ماندگار نخواهد بود.
آیت اله خاتمی خاطرنشان کرد: تمامی انسان ها هم در دادگاه تاریخ از سوی افکار عمومی و مردم و هم در دادگاه عدل الهی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت و رفتار، عملکرد و مواضع و اقداماتشان به دقت مورد بررسی و نظارت خواهد بود.
وی مسئولیت مدیران اجرایی کشور در قبال مردم را بسیار سنگین و مهم توصیف و اظهار کرد: امام علی(ع) در فرمایشات شان این مسئولیت ها، ریاست ها و مدیریت ها را میدان مسابقه و امتحان دانسته اند و همچنین قرآن کریم نیز این مدیریت ها را مسئولیت های مقطعی و دوره ای توصیف کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در بخش پایانی سخنان خود به بیان تاکیدات رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: ائمه جمعه به عنوان سربازان نظام و ولایت، بدون هیچگونه وابستگی و تمایل جناحی، در خط ولی امر مسلمین قرار دارند و فارغ از خطوط جناحی و تشریفات، باید همواره در میان آحاد مردم حضور داشته باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعتبارات استان زنجان در سال جاری به ۲۶۰ میلیارد تومان رسید
خبر قبلی
افزایش ۳ برابری اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست