1. اجتماعی
  2. عزل شهردار منطقه۲ زنجان به دلیل غرض‌ورزی شخصی بود

کد خبر: 1963

عزل شهردار منطقه۲ زنجان به دلیل غرض‌ورزی شخصی بود

 

عزل شهردار منطقه۲ زنجان به دلیل غرض‌ورزی شخصی بود

۸۰ درصد نیروها در فضای سبز شهرداری سفارشی هستند!

 

 

 

در روزهای اخیر که تب و تاب تغییرات مدیران شهرداری بالاست، شاهد موضع گیری مسئولان فعلی و سابق شهرداری زنجان نیز هستیم.

به گزارش همدلی‌زنجان، به دلیل تغییرات روزهای پایانی شهردار سابق زنجان گفت‌وگویی با حبیب ملائی‌یگانه صورت گرفت که در نتیجه آن توضیحاتی برای تغییرات انجام شده که حاشیه‌های زیادی نیز داشت، صورت گرفت.

اما این موضع‌گیری‌ها چون متوجه شهردار سابق منطقه۲ زنجان بود، وی طی تماس تلفنی به خبرنگار همدلی‌زنجان در خصوص اظهارات شهردار سابق توضیحاتی ارائه داد.

هرچند قبل از تماس داوود بیگدلی با عوامل همدلی‌زنجان، شخصی که خود را موسوی معرفی کرده بود با مدیر کانال تلگرامی گفت‌و‌گویی داشت. وی خواهان ارائه شماره تماس و توضیحاتی شد که بعد از آن شاهد تماس شهردار سابق منطقه۲ زنجان بودیم! که البته داوود بیگدلی این فرد را مسئول دفتر خود نامید!

 

با این حال داوود بیگدلی، شهردار برکنار شده منطقه۲ زنجان دلیل عزل وی توسط شهردار سابق زنجان را غرض ورزی شخصی عنوان کرد و گفت: شورای دور پنجم بعد از تحلیف با هفت رای به بنده جهت سرپرستی شهرداری زنجان رای دادند که این این اقدام موجب عکس العمل شهردار سابق زنجان شده است.

وی با باین اینکه شهردار سابق زنجان مدعی تخلفات اداری و همچنین ایرادات قانونی در خصوص مدیریت بنده بوده است، افزود: در مجموعه شهرداری عملکرد بنده مشخصص و شفاف بوده و جذب نیروی انسانی در بخش فضای سبز و همچنین تخلفات ساختمانی در خصوص بنده مطرح شده است.

بیگدلی با بیان اینکه تخلفات ساختمانی در تمامی مناطق سه گانه شهرداری مشخص و قابل بررسی است، افزود: اگر مقصود تخلفات ساختمانی بوده این مووضع قابل بررسی و ارائه است. همچنین در خصوص جذب نیروی انسانی نیز ۸۰ درصد نیروها در فضای سبز شهرداری سفارشی هستند! و این موضوع قابل کتمانی نیست.

شهردار سابق منطقه۲ زنجان به اظهارات شهردار سابق زنجان در آخرین جلسه شورای اداری شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: شهردار سابق در شورای اداری شهرداری با صراحت عنوان کردند بر اساس ساختار جدید شهرداری تغییرات انجام شده و تغییرات برای اصلاح ساختار بر اساس چارت جدید بوده است.

وی با بیان اینکه اداره کل بازرسی نامه‌ای در خصوص بنده به شهرداری ارسال نکرده است، تاکید کرد: همانطور که برخی نیروهای قراردادی همچون روابط عمومی پست مدیریتی دارند، بنده نیز در چهار سال گذشته پست مدیریتی داشتم و این موضوع در شهرداری وجود داشت و هیچ مکاتبه‌ای در خصوص ایراد قانونی برای پست مدیریتی اینجانب نبوده است.

بیگدلی با طرح این سوال که چرا یک هفته به تغییرات شورای اسلامی شهر زنجان مانده تخلفات بنده مشخص شد؟، خاطرنشان کرد: چرا بعد از رای‌گیری شورا مبنی بر سرپرستی بنده این اتفاقات رخ داد؟ شهردار سابق زنجان بعد از انتخاب بنده به عنوان سرپرست شهرداری زنجان توسط اعضای شورا در یک جلسه غیرعلنی، طی تماس تلفنی توهین‌های زیادی به بنده کرد. تمامی این تغییرات به دلیل مسائل و انگیزه‌های شخصی بوده و موارد مطرح شده در خصوص ایرادات قانونی خلاف واقع است. چون بنده به عنوان رقیب مطرح شده بودم این اقدام شخصی انجام شد و توهین به رای و خواست شورای متخب شهر زنجان بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سایت کارگاهی صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی طارم کلنگ‌زنی شد
خبر قبلی
بازدید ۶۱۳ هزار گردشگر از جاذبه‎های استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست