1. اخبار استان
  2. عزم دولت، حمایت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی است

کد خبر: 7968

عزم دولت، حمایت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی است

استاندار زنجان با بیان اینکه عزم جدی دولت و رییس جمهور، حمایت از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی است، گفت: با تمام توان و با همه ظرفیت های موجود در استان در کنار تولیدکنندگان بخش خصوصی هستیم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: با استفاده از توانمندی های استان، ضمن ایجاد اشتغال جدید، از مشاغل موجود نیز حمایت خواهیم کرد تا آرامش درونی در جامعه ایجاد شود.
وی با اشاره به تبصره ۱۸ قانون بودجه، خاطر نشان کرد: در مجموع ۱۴۰۰ میلیارد اعتبار برای ایجاد و تثبیت ۳۶ هزار شغل در استان زنجان پیش بینی شده که با تحقق آن میتوان در اولویت بندی و استخدام واجدین شرایط اقدام جدی نمود.
مقام عالی استان با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات ستاد، تاکید کرد: باید جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی از حالت گزارش‌محور به پروژه‌محوری تبدیل شود تا مصوبات ستاد خروجی بهتر و ملموس‌تری داشته باشد.
نماینده عالی دکلت در استان، در پایان از مدیران بخش های مختلف استان خواست؛ نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت استان زنجان در حوزه های متعدد و بیان امکانات سرمایه گذاری و توسعه هر بخش با تهیه کلیپ اقدام شود.
گفتنی است توجه ویژه به تهاتر در راستای پرداخت مطالبات بخش های دولتی به دستگاه های خدمات‌رسان، تسریع در ایجاد و راه اندازی شهرک برق و آی‌تی در زنجان بعنوان یکی از استان‌های پیشرو و باقابلیت در این زمینه، بیان مصادیق واقعی و عملیاتی از موضوعات پیشنهادی و انتقادی واحدهای تولیدی و صنعتی استان و ایجاد کمیته نظارت بر اشتغال در استان از دیگر موضوعات مورد تاکید استاندار زنجان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توجه ویژه به معیشت محرومین مورد تاکید دولت و مجلس است
خبر قبلی
تلگرام بیشترین عضو در بین شبکه های اجتماعی ایران
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست