عملکرد مطلوب شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان در اخذ اسناد مالکیت

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: عملکرد این شرکت در زمینه اخذ اسناد ثبتی تفکیکی و تک برگی در شهرک های صنعتی استان مطلوب است.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، ایرج احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: سال گذشته با پیگیری همکاران توانستیم ۱۴۰ هکتار سند ثبتی و ۲۸۰ هکتار سند تفیکیکی اخذ کنیم که در طول فعالیت شرکت بی سابقه است.
وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی افق ابهر که سالها مشکل سند وجود داشت نیز توانستیم ۶۰۰ برگ سند تک برگی اخذ شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب واحدهای صنعتی برای رونق بخشی به فعالیت خود نیازمند اخذ تسهیلات بانکی هستند، لذا وجود اسناد مالکیت تک برگی برای وثیقه گذاری امری حیاتی محسوب می شود.
وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان بر اساس رسالت های خود تلاش می‌کند به موازات پیش بردن کارهای عمرانی و تامین زیرساخت ها در شهرکهای صنعتی، نقش حمایتی خود را نیز به درستی ایفا نماید.
این مقام مسئول اظهار داشت: هم اکنون ۳۱۶۳ هکتار زمین تحت تملک شرکت شهرک های صنعتی است که از این میزان ۲۴۳۱ هکتار آن در فاز عملیاتی بوده که تا کنون به میزان ۱۹۴۱ هکتار سند تفکیکی اخذ شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان در پایان ضمن قدردانی از ارگان های ذیربط در زمینه صدور اسناد مالکیت در شهرک ها صنعتی گفت: خوش بختانه در سال گذشته تعامل خوبی با اداره کل ثبت اسناد استان داشتیم که امیدوارم این همکاری در سال جاری نیز با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نصب ۱۴ مورد سیستم تله متری در تاسیسات آبرسانی روستاهای زنجان
خبر قبلی
آغاز اجرای پروژه آبرسانی روستای ینگجه خدابنده
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست