عملیات اجرایی بلوار ورودی شهرآراء پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد

شهردار

 

 

عملیات اجرایی بلوار ورودی شهرآراء پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد

تخصیص یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه

 

شهردار زنجان به بلوار ورودی شهرآراء اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی بلوار ورودی شهرآراء پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد.

حبیب ملائی‌یگانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار همدلی زنجان به آخرین وضعیت پروژه بلوار شهرآراء و اقدامات در دست اقدام شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: بازگشایی ورودی شهرک شهرآراء طی سال های گذشته در دستور کار شهرداری زنجان قرار داشت و رایزنی زیادی برای برطرف شدن مشکلات جاری آن انجام شده است. بعد از برطرف شدن مشکلات مربوط با صاحب املاک واقع در طرح بازگشایی مسیر اقدام به تعریف در لایحه بودجه سال ۹۵ و آغاز عملیات اجرایی شده است.

وی به اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی مسیر ورودی شهرآراء اشاره کرد و افزود: این پروژه در سال ۹۵ با اختصاص و هزینه اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان آغاز و ادامه یافت. در سال گذشته عملیات خاکبرداری مسیر به حجم ۱۸ هزار و ۸۰۰ مترمکعب انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه عملیات جدول گذاری در این مسیر به همراه دیگر اقدامات اجرایی طی سال گذشته انجام شده است، یادآور شد: در سال گذشته جدول گذاری به طور یک هزار و ۱۰۰ مترطول که شامل نهر و تک جدول بود در بازگشایی مسیر انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات تحکیم بستر به میزان ۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع در این پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات کرسی چینی در مسیر به میزان ۱۸۰ مترمکعب نیز در سال گذشته انجام شده است.

یگانه به اقدامات اجرایی سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری میزان ۷۶۰ میلیون تومان هزینه برای پروژه انجام شده است. تامین و اجرای مصالح زیربنایی به میزان ۹ هزار مترمکعب در پروژه انجام شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی مسیر به میزان ۳ هزار و ۲۲۰ تن انجام خواهد شد، افزود: همچنین عملیات جدوگذاری مسیر در برخی بخش های در دست اقدام و اجرا است که حجم عملیات آن یک هزار و ۲۵۰ متر طول خواهد بود. این جدولگذاری شامل نهر و تک جدول است.

وی به پیشرفت فیزیکی پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاش هستیم تا پایان اردیبهشت اقدامات نهایی پروژه عملیاتی شده و به اتمام برسد.

یگانه با اشاره به جمع اعتبار پیش بینی شده این پروژه، خاطرنشان کرد: در مجموع یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار برای اتمام این پروژه اختصاص یافته است.

شهردار زنجان با بیان اینکه بازگشایی این مسیر برای تسهیل دسترسی مناسب ساکنین منطقه بسیار موثر خواهد بود، اظهار داشت: قبل از بازگشایی این مسیر ساکنین این منطقه مسیر دسترسی بسیار نامناسبی داشتند که طی سال های اخیر اقدام به بازگشایی مسیر و تکمیل بلوار ۳۵ متری در این پروژه شده است. این پروژه بیش از یک کیلومتر طول دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برگزاری مکانیزه انتخابات در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره
خبر قبلی
صدور سند برای اراضی کشاورزی استان زنجان با اتمام طرح های کاداستر
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست