غفلت در عرصه اطلاع رسانی به معنای واگذاری سنگر حمایتهای مردمی به دشمنان است

غفلت در عرصه اطلاع رسانی به معنای واگذاری سنگر حمایتهای مردمی به دشمنان است

 

 

 

 

 

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان غفلت در عرصه های اطلاع رسانی را به معنای واگذاری سنگرهای مردمی به دشمنان دانست و گفت: مهمترین سنگر ما در دفاع از کشور، سنگر حمایت های مردمی است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ ادریس سالاری در مراسم تودیع و بازنشستگی مسئول روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان که پس از سی سال خدمت در این عرصه به بازنشستگی رسید، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مرهون رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره) و یکپارچه نمودن مردم ایران علیه طاغوت و استکبار است، اظهار کرد: ادامه مسیر انقلاب نیز جز با حمایت های مردم امکان پذیر نیست.
وی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه افکار عمومی و ارتقاء رضایتمندی در دنیای جدید، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و رقبای منطقه ای ایران همواره در راستای فضاسازی و تغییر افکار عمومی دنیا بر علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش و سرمایه گذاری های کلانی کرده اند.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان افزود: با توجه به تقابل دشمنان و رقبای منطقه ای، فعالین حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی در کنار سایر مسئولین نظام باید از تمام توان و انرژی خود در جهت خنثی نمودن توطئه های دشمنان استفاده کنند و حقیقت نظام جمهوری اسلامی ایران را بعنوان کشوری با دموکراسی اسلامی که آزادی خود را مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است، به جهانیان معرفی نمایند.
سالاری در پاسخ به این سوال که چرا علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری و فهم بخشی از نخبگان کشور، ادامه مذاکرات با امریکا در مسئله دستیابی به برجام ادامه یافت، اظهار کرد: در راستای اقناع افکار عمومی در داخل و خارج از کشور، ضروری بود مذاکرات با امریکا و کشورهای ۱+۵ ادامه داشته باشد تا تمامی مردم ایران و افکار عمومی دنیا به یقین برسند که کشوری همچون امریکا قابل اعتماد نیست.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر در گذشته تنها نخبگان جامعه به امریکا بی اعتماد بودند، امروزه عدم پایبندی امریکا به تعهدات برجام موجب انسجام بیشتر ملت ایران و نشان دادن مظلومیت ایرانیان به افکار عمومی جهان شد.
وی ادامه داد: اغلب اقدامات در بالاترین سطوح نظام در جهت جلب نظر مردم و افکار عمومی برنامه ریزی شده و در سطوح پایین نیز باید اطلاع رسانی و ارائه خدمات با هدف ارتقاء رضایتمندی و اقناع افکار عمومی انجام شود.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، ارائه خدمت به خانواده شهدا،جانبازان و ایثارگران را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: خدمت در تمامی ارکان نظام جمهوری اسلامی به ویژه دستگاههایی که به اقشار خاص از جمله خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت می کنند، توفیق الهی است و از ارزشمندی معنوی ویژه ای برخوردار است.
سالاری در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه محمدجواد مسلمی در دوران حضور در عرصه روابط عمومی بنیاد شهید استان، خاطرنشان کرد: افرادیکه دغدغه مردم، کشور و انقلاب را دارند تا واپسین روزهای زندگی خود از خدمت به مردم بازنشسته نخواهند شد و همواره تقدیر از این خادمان نظام جمهوری اسلامی، از وظایف مدیران و شهروندان به شمار می آید.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیش از ۱۰هزار پرونده کمیسیون پزشکی در بهزیستی زنجان بررسی شد
خبر قبلی
اجرای طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست