1. اجتماعی
  2. فداکاری شهدای راه مبارزه با مواد مخدر به مردم تبیین شود

کد خبر: 1834

فداکاری شهدای راه مبارزه با مواد مخدر به مردم تبیین شود

فداکاری شهدای راه مبارزه با مواد مخدر به مردم تبیین شود

 

 

استاندار زنجان با بیان اینکه شهدای راه مبارزه با مواد مخدر، جانفشانی و ایثار زیادی برای دور ماندن جامعه از آسیب های اجتماعی انجام داده‌اند، گفت: ضروری است فداکاری شهدای راه مبارزه با مواد مخدر به مردم تبیین شود.

 

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از استانداری زنجان، اسداله درویش امیری در دیدار با خانواده شهید راه مبارزه با مواد مخدر محسن جزمزینی که به مناسبت۲۶مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی انجام شد، با بیان اینکه یکی از نگرانی های رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم، گسترش آسیب های اجتماعی در جامعه بوده است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی در جامعه، شیوع اعتیاد در به مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه سوداگران مواد مخدر برای کسب منافع مالی، به جوانان کشور آسیب می زنند، افزود: مالی مافیای مواد مخدر جهت کسب درآمدهای کلان، جوانان کشور را طعمه قرار می دهند تا به سودهای نامتعارف و نامشروع خود دست پیدا کنند.

استاندار زنجان خدمات و جانفشانی های نیروهای کادر و سربازان وظیفه در نیروی انتظامی را یادآور شد و تاکید کرد: این نیروها برای مصون نگه‌داشتن جامعه از سوداگران مواد مخدر، از خود گذشتگی کرده و جان خود را برای پاسداری از کشور در معرض خطر قرار می دهند.

وی ارائه و بازنمایی فداکاری و واقعیت های زندگی شهدای راه مبارزه با مواد مخدر استان را خواستار شد و تاکید کرد: با توجه به اینکه برخی بر این باورند که برای مبارزه با مواد مخدر، اقدام زیادی صورت نمی گیرد، که باید با بازنمایی فداکاری شهدای این راه، مسائل برای عموم مردم تشریح شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تهیه طرح اصلاح و اجرای تاسیسات بازار تاریخی زنجان
خبر قبلی
بهره‌برداری از ۴۴۴ طرح روستایی دام و طیور در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست