1. اخبار شهرستان
  2. فعالیت اتوبوس گردشگری شهر زنجان در نوروز ۹۸

کد خبر: 8849

فعالیت اتوبوس گردشگری شهر زنجان در نوروز ۹۸

شهردار زنجان از فعالیت اتوبوس گردشگری شهر زنحان در نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: شهرداری با اتوبوس دو طبقه گردشگری، مسافران نوروزی را به زنجانگردی دعوت می کند و اجرای این طرح توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان انجام می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح اله معصومی در ارائه گزارشی از برنامه های کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان برای ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهار کرد: برای نخستین بار اتوبوس گردشگری با لباس فرم گردشگران را در ۱۵ روز ایام نوروز از میدان بسیج تا داخل شهر بصورت رایگان انتقال خواهند داد.

وی ادامه داد: ضایعات و زباله ها از سطح شهرها جمع آوری شده و خواهد شد و برای روزهای پایانی سال ۲۴ نفر از نیروهای پاکبان یک خاته تکانی شهری را انجام خواهند داد

شهردار زنجان با بیان اینکه اماکن عمومی که سرویس بهداشتی شستشو و آماده سازی شده اند، خاطرنشان کرد: بنرهای مازاد  در عوارضی و محورها جمع آوری می شوند.

وی از آغاز گلکاری فضای شهری خبر داد و اظهار کرد: تا ۲۵ اسفند ۵۰ المان در نقاط مختلف شهر نصب خواهند شد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه از روز ۱۵ اسفنداه دیگر شهرداری اجازه حفاری به هیچ دستگاهی در سطح شهرهای استان نخواهد داد، اظهار کرد:  خط کشی خیابان ها صورت خواهد گرفت و لکه گیری و ترمیم آسفالت و نوارهای سطح شهرآغاز شده و ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه نقاط مختلف سطح شهر با فلاورباکس ها و گلدان های آویز آراسته خواهد شد، افزود:  لایروبی کانال و مسیل ها در حال انجام است و نقاشی های دیواری در سطح شهر در حال انجام است.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 میانبر خطرناک…!
خبر قبلی
کاهش هزینه‌های تولید از اولویت‌های بخش کشاورزی زنجان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست