1. اخبار استان
  2. فعالیت نخستین کلینیک معدن کشور در استان آغاز می‌شود

کد خبر: 10068

فعالیت نخستین کلینیک معدن کشور در استان آغاز می‌شود

برخی دیگر از معادن در استان زنجان به لحاظ فنی و تکنیک های بهره برداری و اکتشاف دارای مشکلاتی هستند که این موارد نیز در کلینیک رفع می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: فعالیت نخستین کلینیک معدن کشور در استان زنجان بزودی آغاز می شود که این امر موجب ارتقای فعالیت های معدنی و تسهیل در بهره برداری آنها خواهد شد.

رضا کشاورزی در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان با بیان اینکه هدف از راه اندازی نخستین کلینیک معدن کشور در استان زنجان را ارتقاء و اعتلای سطح کیفی، فنی و اقتصادی و HSEE در واحدهای معدنی و صنایع معدنی، رفع و مشکلات و معضلات با اهداف مرتبط است، اظهار کرد: در این کلینیک کارشناسان متخصص و مدرسان دانشگاه حضور دارند تا مشکلات سرمایه ای، فنی و اداری معادن را مرتفع کنند.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت کلینیک معدن در راستای کاهش مشکلات این حوزه، افزود: برخی از معادن که مشکلات سرمایه ای برای بهره برداری دارند، در کلینیک معدن سرمایه گذار به بهره بردار معرفی می شود. برخی دیگر از معادن در استان زنجان به لحاظ فنی و تکنیک های بهره برداری و اکتشاف دارای مشکلاتی هستند که این موارد نیز در کلینیک رفع می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان، فروش بار معادن یکی دیگر از فعالیت های کلینیک معدن در استان عنوان کرد و گفت: افرادی که بهره بردار هستند و بازار فروش برای محصول خود ندارند این کلینیک مشکل را برای آنها مرتفع می کند.

وی معادن را یکی از بخش های مهم در اقتصاد کشور در شرایط فعلی برشمرد و یادآور شد: به واسطه فعالیت این کلینیک زنجیره تولید در معادن استان نیز ایجاد می شود. افرادی که در بخش معدن و صنایع معدنی استان زنجان فعال و دارای مشکلاتی هستند می توانند سازمان نظام مهندسی معدن واقع در میدان رسل زنجان مراجعه کنند.

کشاورزی به ساخت زمین اداری سازمان نظام مهندسی معدن استان اشاره کرد و گفت: زمین اداری سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان در منطقه گاوازنگ و در مجتمع ادارات واقع شده است. این ساختمان در چهار طبقه ساخته می‌شود و دارای فضاهای آموزشی، اداری، آمفی تئاتر و فضاهای دیگر مورد نیاز این سازمان خواهد بود. این زمین در سال ۱۳۹۳ با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان در خصوص هزینه های صورت گرفته برای این ساختمان اداری، خاطرنشان کرد: بابت اخذ پروانه ساخت، تهیه، تکمیل و اصلاح نقشه های اجرایی ساختمان، عملیات گودبرداری، خرید و تأمین میلگرد، تأمین آجرهای سیلکس جهت ساخت، اجرای عملیات بتن مگر فونداسیون، اجرای عملیات بتن ریزی، تکمیل اسکلت ساختمان، حق امتیاز آب و برق ساختمان، هزینه های بیمه تأمین اجتماعی، شهرداری، آموزش و پرورش، سازمان نظام مهندسی ساختمان و آتش نشانی توسط این سازمان هزینه انجام شده است.

وی به برخی از اقدامات صورت گرفته در راستای رفاه اعضای سازمان اشاره کرد و افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا معرفی اعضای سازمان جهت تسهیلات بیمه اتومبیل، شخص ثالث و بیمه مسئولیت مدنی، حرفه ای، معرفی اعضای بانوان و خانواده آن ها  به باشگاه بانوان، معرفی اعضای سازمان جهت دریافت تسهیلات وام از بانک توسعه تعاون، پیگیری گسترش پوشش بیمه تأمین اجتماعی به اعضای سازمان نظام مهندسی معدن و پیگیری بیمه درمان تکمیلی اعضای سازمان بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 فیل در تاریکی
خبر قبلی
انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان های همیاری شهرداری های استان با آذربایجان غربی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست