1. اخبار استان
  2. فعالیت ۵۵ شرکت دانش بنیان در استان زنجان

کد خبر: 9960

فعالیت ۵۵ شرکت دانش بنیان در استان زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان زنجان، گفت: ۵۵ شرکت دانش بنیان در استان زنجان فعالیت دارند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ غلامحسین جمیلی ظهر  امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در جدول شرکت‌های دانش بنیان کشوری در میانه جدول قرار دارد، اظهار کرد: استان زنجان در تعداد شرکت‌های دانش بنیان رتبه ۱۴ جدول را دارد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ تعداد شرکت‌های دانش بنیان با استان سمنان برابری می‌کند، افزود: با توسعه حمایت‌ها از  شرکت‌های دانش بنیان می توانیم شاهد رشد چند برابری در حوزه صادرات در استان باشیم که سهم این شرکت ها را در صادرات افزایش می دهد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجانبه وضعیت محسط کسب و کار استان زنجان در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: استان زنجان براساس آخرین آمار پایش شده فضای کسب و کار و پذیرش سرمایه گذار جزو ۳ استان برتر کشور است.

وی وضعیت پذیرش سرمایه گذار در استان زنجان را مناسب توصیف کرد و یادآور شد: استان زنجان در شرایط فعلی فضای مساعدی برای توسعه کسب و کار و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی دارد. در راستای توسعه اقتصاد در استان گروه و صنف‌ها ی مختلف شناسایی شدند تا در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی حضور داشته و مشکلات خود را مطرح کنند.

جمیلی بر ضرورت ارائه مشوق های مناسب برای سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: مسئولان کشور در حوزه های مختلف باید شرایط لازم برای بهبود فضای کسب و کار و جذابیت سرمایه گذاری را بیش از گذشته فراهم کنند.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آماده باش اورژانس زنجان در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)
خبر قبلی
صادرات ۲۰۳ میلیون دلاری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست