1. اجتماعی
  2. فعالیت ۸ مبلغ زنجانی در فضای مجازی و مساجد

کد خبر: 21004

فعالیت ۸ مبلغ زنجانی در فضای مجازی و مساجد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۸ نفر مبلغ از اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه در فضای مجازی برنامه‌های مربوط را اجرایی خواهند کرد.

به گزارش همدلی زنجان؛  حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا امسال در امامزادگان و بقاع متبرکه مبلغین در طرح ضیافت الهی حضور نخواهند داشت بلکه از طریق فضای مجازی و حضور در کانال‌ها و گروه‌های مختلف برنامه‌های متنوع ارائه خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه رمضان مبلغین از طریق فضای مجازی پاسخگوی سوالات شرعی متناسب با ایام ماه مبارک رمضان خواهند بود، اضافه کرد: همچنین مبلغین طرح ضیافت الهی در بخش‌های تربیت کودک مشاوره دینی مشاوره وقف و … در طول ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: چون تبلیغ امسال از طریق فضای مجازی برنامه‌ها ارائه خواهد شد، ۸ نفر مبلغ از اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه در فضای مجازی برنامه‌های مربوط را اجرایی خواهند کرد.
کرمی ادامه داد: همچنین امسال از سوی ستاد عالی تفسیر یک مفسر قرآن کریم در استان حاضر می‌شوند و از طریق فضای مجازی که مباحث ایشان قبلا ضبطی است، پخش خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: از ویژه برنامه‌هایی که اوقاف و امور خیریه امسال در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است پخت غذای گرم و توزیع بین جامعه هدف با توجه به شیوع ویروس کرونا است که در این راستا از ظرفیت حسینیه ها، تکایا و بقاع متبرکه استفاده می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برنامه‌های متنوع و مشترک که در ایام ماه مبارک رمضان از طریق فضای مجازی و رسانه استانی اجرای برنامه خواهند داشت حمایت و پشتیبانی خواهد کرد که شامل اداره کل تبلیغات اسلامی ستاد اقامه نماز بنیاد بین‌المللی غدیر بنیاد مهدویت است

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رونمایی از زوایای پنهان خرابکاری نطنز و پیامدهای منطقه ای آن
خبر قبلی
زنجان رتبه پنجم کشور در جایگزینی واردات به ساخت داخل
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست