قراردادهای سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان به ۵۶۶ میلیارد تومان رسید

قراردادهای سرمایه‌گذاری شهرداری زنجان به ۵۶۶ میلیارد تومان رسید

تحقق ۱۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه آب زنجان

 

 

 

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان به تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری زنجان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های شهری شهرداری زنجان که به مرحله عقد قرارداد رسیده، به بیش از ۵۶۶ میلیارد تومان رسیده است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ اسرافیل نیازی در حاشیه بازدید از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری زنجان، با بیان اینکه این میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی نسبت به بودجه پیش بینی شده شهرداری زنجان، قابل توجه است، اظهار کرد: در سال گذشته، پیش بینی بودجه شهرداری زنجان، ۲۰۰ میلیارد تومان بود که نیمی از این رقم، اختصاص به امور عمرانی داشت.
وی به اقدامات انجام گرفته برای تقویت حضور بخش خصوصی در پروژه های شهری استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی ۳ سال گذشته، مقدمات شکل گیری هیات سرمایه گذاری در برخی شهرهای استان آغاز شد و هم اکنون نیز در شهرهای زنجان، خرم دره، ابهر، قیدار و سلطانیه، این هیات شکل گرفته و در سایر شهرهای استان نیز، این هیات به زودی تشکیل خواهد شد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان با بیان اینکه کمیته هایی برای بررسی پروژه های سرمایه گذاری در هیات سرمایه گذاری تشکیل شده است، یادآور شد: برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری همچون پروژه های شهری در زنجان، کمیته هایی همچون کمیته فنی، بازرگانی و بررسی صلاحیت ها تشکیل شد که این کمیته ها، وظیفه تهیه اسناد فراخوان و شرایط فنی را بر عهده دارند.
وی به پروژه سرمایه گذاری کارخانه پسماند شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه، نخستین تجربه سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه های شهرداری زنجان بود که حجم سرمایه گذاری آن، ۱۱۴ میلیون دلار معادل ۴۰۰ میلیارد تومان می باشد.
نیازی به دیگر پروژه های سرمایه گذاری در شهر زنجان اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر پروژه های تعریف شده فعلی که برخی از آنها به مرحله اجرایی رسیده، اجرای پروژه هایی همچون پارک بازی های آبی و بازارچه های میوه و تره بار محلی در شهر زنجان، در مرحله اداری بوده که در آینده نزدیک، عملیاتی خواهند شد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان به پروژه های سرمایه گذاری محقق شده سایر شهرهای استان اشاره کرد و یادآور شد: ۸۰ میلیارد تومان، پروژه سرمایه گذاری شده در شهر ابهر و ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، حجم سرمایه گذاری شهری در سلطانیه است که میزان سرمایه گذاری در یک پروژه شهر سلطانیه، بیش از مجموع کل اعتبارات شهرداری این شهر در یک سال می باشد.
وی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه آبفای استان خبر داد و گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در آبفای استان، به مرحله عقد قرارداد رسیده و ۱۶۸ میلیارد تومان، سرمایه گذاری جدید نیز در سالجاری به مرحله عقد قرارداد خواهد رسید.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریالی در پارکینگ طبقاتی ارگ زنجان
خبر قبلی
سینما بهمن زنجان میزبان تهمینه میلانی می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست