پاسخ مصطفی طاهری با سوالات همدلی زنجان؛

قسم میخورم دخالتی در انتصابات مدیران دولتی زنجان ندارم+صوت

اصراری برای برکناری مدیران نداریم

نشست مشترک مصطفی طاهری و مهدی باقری نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران برگزار شد. در این نشست همدلی زنجان چند سوال را از این دو نماینده مطرح کرد. مصطفی طاهری در پاسخ به موضوعات مطرح شده در خصوص دخالت وی در تغییرات مدیران حوزه صنعتی استان همچون مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و تغییر احتمالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پاسخ داد: بنده مسلکی که در نظرگرفتم فقط به عملکرد مدیران نظارت دارم. با علی ولی کاری ندارم. هرجا ناکارآمدی است به استاندار و وزیر اطلاع میدهم. ما خواستار برطرف کردن ناکارامدی می شویم. اینکه بعدش مدیر تغییر کند یا اصلاح در مدیریتش ایجاد شود مدیران دولتی می دانند. قسم میخورم حتی یک مورد هم اصراری بر این نداشتم که فلان کس به فلان جا برود یا نرود نداشتم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مصطفی طاهری در پاسخ به سوال دیگر همدلی زنجان مبنی بر اینکه فراکسیون ترک زبانان مجلس خواسته هایی از وزیر فعلی صمت داشتند و وی گفته که نیازی به رای شما ندارم و نمایندگان استان به وی رای ندادند که این رویکرد می تواند موجب تضعیف جایگاه زنجان در وزارت صمت و توسعه صنعتی بشود، اظهار کرد: اصلا اینطور نیست. بنده به وزیر رای نداده ام اما این موضوع نافی تضعیف جایگاه زنجان نیست. حتی امروز معاون وزیر در خصوص فولاد با بنده تماس گرفت و خواهش کرد من در جلسه حضور داشته باشم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص شفافیت آرای نمایندگان، افزود: نمایندگان قسم خورده اند که مطابق آئین نامه داخلی مجلس عمل کنند. خیلی از موارد این آئین نامه دست و پاگیر است. بخش زیادی از اصلاح آئین نامه که قبلا زیاد فعال نبوده که در شرایط فعلی یکی از فعال ترین کمیسیون های مجلس است که ایرادات را برطرف کنند. یکی از بحث ها شفافیت آرای نمایندگان بود که در حال بررسی است.

 

وزیر صمت در خصوص دارایی و اموال خود به نمایندگان پاسخ نداد

شیخ مهدی باقری، دیگر نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص سوالات همدلی زنجان گفت: در خصوص موضوع رای به وزیر صمت، بنده یک جلسه در جلسات فراکسیون ترک زبانان حضور داشتم. مسائلی در خصوص وی مطرح شد و اینکه ایشون چقدر درآمد و سرمایه دارد. شرکای اقتصادی وی چه کسانی هستند و اموال وی به نام کی و کجاست.

وی ادامه داد: برخی از ابهاماتی بود که مطرح می شد. دوستان انقلابی مجلس نیز به جد این موضوعات را پیگیری کردند که پاسخی نگرفتند. به جد دنبال شفافیت هستیم. در خصوص توان مدیریتی و اقتصادی وزیر نیز بررسی کردیم وی یک روز هم سابقه کار مدیریتی در وزارتخانه صمت نداشتند.

 

نزول آرای مردم زنجان تاثیر در نارضایتی دارد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امورات جمعیت کل کشور در ان حوزه با انتخاب وزیر پیشنهادی به وی سپرده می شود.  چطور اعتماد کنیم که ایشون اعتماد نکرد که اموال من چیست و کجاست و دست چه کسی است. ایشون را تخریب نکردیم و… ما اعتماد نکردیم. بنده هروقت پیگیری کردم جواب قانع کننده دریافت نکردم.

باقری در پاسخ به دیگر سوال همدلی زنجان در خصوص نظر وی در مورد میزان مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، گفت: نماینده دوره دوم حدنصاب قانونی را در دور اول آورده است. دور دوم طبیعی بود مشارکت پایین باشد. فصل کشاورزی و شرایط کرونایی بود. مردم در فشار و تنگنای اقتصادی هستند. اینکه این تعداد نزول می کند قطعا نارضایتی است. در هر صورت هر فردی بر اساس قانون رای بیاورد نماینده منتخب بوده و باید طبق قانون عمل شود.

 

فایل صوتی

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
فوت ۴ شهروند زنجانی دیگر بر اثر کرونا
خبر قبلی
افتتاح اولین پایانه صادراتی فرش دستباف در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست