1. اخبار استان
  2. قطعی برق در زنجان و ادعای متولیان در کار فرهنگی!

کد خبر: 19314

قطعی برق در زنجان و ادعای متولیان در کار فرهنگی!

در روزهای اخیر موضوع مدیریت مصرف انرژی در سطح کشور بارها مورد تاکید و توجه قرار گرفته و بعضا شاهدیم آلودگی هوا در کلانشهرها نیز به استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه ها نسبت داده می شود. هرچند استان زنجان نیز روز آلوده را طی روزهای گذشته تجربه کرد اما اظهارنظر رسمی و غیررسمی در خصوص استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه های استان مطرح نشده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ با این حال امروز شاهد قطعی برق نسبتا گسترده در فضاهای مختلف شهر زنجان بودیم که اعتراض برخی از شهروندان را نیز موجب شد. صبح امروز نیز جلسه شورای اطلاع رسانی استان به موضوع مدیریت مصرف انرژی و کار رسانه ای-فرهنگی در این خصوص معطوف بود. به گونه ای که مدیران عامل دو شرکت توزیع برق استان زنجان و شرکت گاز در خصوص اقدامات خود گزارش دادند.

در این جلسه عملکرد این دو شرکت موجب اعتراض دو فعال رسانه ای استان نیز شد! در حالی مدیران دو شرکت مدعی کار رسانه ای برای اغناسازی فرهنگی مردم جهت مدیریت مصرف انرژی بودند که فعالان رسانه ای حاضر در این جلسه این ادعا را رد کردند!

عصر امروز گزارش های مردمی حاکی از قطعی برق گسترده در شهر زنجان و مراکز مختلف شهری داشت. این قطعی موجب اختلال در عملکرد چراغ های راهنمایی تقاطع ها و دوربین های ثبت تخلفات و بروز برخی هرج و مرج ها در سطح شهر زنجان شده بود.

در حالی شرکت توزیع برق زنجان اقدام به این قطعی ها کرده که برخی معتقدند مراکز مختلف اداری در استان مدیریت مصرف مناسبی ندارند. به عنوان مثال گزارش شده در برخی مراکز دانشگاهی هرچند کلاس ها دایر نیست اما در بخش اداری بسیاری از فضاها به صورت غیرضروری مصرف انرژی مستمر دارند!

یا در برخی ادارات مدیریت مصرف اصلا معنایی ندارد! در حالی شرکت گاز و برق مدعی اطلاع رسانی و کار فرهنگی در جلسه امروز بودند که عملا هیچ اقدام تولید محتوایی و فرهنگی برای اغنای جامعه جهت مدیریت مصرف انرژی دیده نشده است!

این رویکرد نه تنها در شرایط حساس فعلی بلکه به صورت عموم توسط این دو شرکت محقق نشده است. در حالی شاهد قطعی یرق در زنجان هستیم که مسئولان استانی مدعی تولید بیش از نیاز برق در استان و تبدیل شدن زنجان به قطب برق کشور هستند!

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افتتاح ۱۵ طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان
خبر قبلی
۱۵۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست