1. اخبار استان
  2. قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی زنجان افزایش نمی‌یابد

کد خبر: 992

قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی زنجان افزایش نمی‌یابد

قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی زنجان افزایش نمی‌یابد

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: در سه ماهه اول امسال قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزایش نمی‌یابد.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان، امیر حمیدنیا با اشاره به ثبات بودن قیمت زمین در سه ماهه اول امسال تصریح کرد: این فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استان زنجان می باشد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۷۲ قرارداد به مساحت ۲/۳۵ هکتار در سطح شهرکهای صنعتی استان زنجان با سرمایه گذاران منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از وصول ۲۵ میلیارد ریال از اسناد واخواستی در سال گذشته خبر داد و افزود: جلسات وصول مطالبات شرکت به صورت مرتب در سال گذشته برگزار شد و امسال هم همین روال ادامه خواهد داشت.

حمیدنیا اظهار داشت: در سال گذشته ۸ قرارداد راکد که زمین های شهرک را معطل کرده بودند فسخ و به تبع آن ۲ هکتار از زمین های مرغوب شهرک های صنعتی استان آزاد شد و هم اکنون قابلیت واگذاری به سرمایه گذاران جدید را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: راه اندازی واحدهای تعطیل و نیز حمایت از واحدهایی که با ظرفیت اندک مشغول فعالیت می باشند اولویت اصلی شرکت می باشد و در این راستا آماده هرگونه حمایت از واحدهای صنعتی در چارچوب قوانین و مقررات می باشیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیش از ۳۲ هزار مسکن مهر در استان زنجان ساخته شده است
خبر قبلی
تحویل ۸۶۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست