“قیمت”، ملاک انتخاب پیمانکار پروژه سبزه میدان زنجان نبوده است

هر فرد و شرکتی که قیمت پایین بدهد نشانه بهتر بودن نیست. وقتی در این اوضاع اقتصادی کسی قیمتی پایین تر از فهرست بها سازمان برنامه بودجه که خیلی از قیمت بازار پایین تر است را می دهد مطمئن باشید یا نمی تواند پروژه را به انتها برساند و یا وسط کار دنبال افزایش قیمت خواهد رفت.

شهردار زنجان با اشاره به فرایند انتخاب پیمانکار پروژه سبزه میدان زنجان، گفت: فرایند انتخاب پیمانکار روشی قانونمند بوده که تمام مراحل انرا قانون تعریف کرده قیمت پایین در پروژه سبزه میدان ملاک انتخاب و شایستگی نبوده است.

مسیح اله معصومی در گفت‌و‌گو با همدلی زنجان؛ در پاسخ به اظهارات برخی مخاطبان همدلی زنجان در خصوص ارائه قیمت پایین توسط برخی شرکت های دیگر در مناقصه پروژه سبزه میدان، اظهار کرد: پروسه ای که برای انتخاب پیمانکار طی می شود مشخص بوده و مبتنی بر قانون است. در این راستا ابتدا شرایط شرکت کنندگان در روزنامه ملی درج می شود. که شهرداری برای برخورداری از شرکت های توانمند شرط شرکت را پایه۱ اعلام کرده بود تا شرکت متقاضی هم به لحاظ توان اجرایی و هم مالی واقعا بتواند پروزه را تمام کند و خدای ناکرده دوباره این پروزه برای چندمین بار به شکست نیانجامد.

وی با اشاره به اینکه امیدی که در دل مردم زنده شده نباید دوباره به نا امیدی برسد، افزود: در مهلت قانونی پاکات مهر وموم شده جمع آوری و در حضور نمایندگان سازمان بازرسی،حراست و… اول پاکت شرایط باز می شود. بدیهی است شرکت کنندگانی که شرایط اعلام شده را نداشته اند، نمی بایست شرکت کنند. مثلا شرکت مذکور(یکی از مخاطبان شرکت جهادنصر را با قیمت پایین اعلام کرده بود) پایه مربوطه را ندارد. لذا آن هایی که شرایط را ندارند، اصلا پاکات دوم و سوم که مربوط به قیمت است اصلا باز نمی شود که اعضا بفهمند چقدر قیمت داده شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه فقط قیمت آن شرکت هایی باز می شود که شرایط بررسی و قابل قبول طبق اعلام رسمی در روزنامه باشند، اظهار کرد: هنوز هم قیمت آن شرکت مورد نظر در پاکت مهر و موم شده موجود است و بجز خود شرکت کسی حق باز کردن آنرا ندارد و این مطالب صرفا گفته هایی است که یا برخی از مردم یا خود شرکت اعلام می کنند. ولی اصلا پاکت قیمت آن شرکت باز نشده و فردی تمایل داشته باشد می تواند بیاید شهرداری و رویت کند.

وی تاکید کرد:  هر فرد و شرکتی که قیمت پایین بدهد نشانه بهتر بودن نیست. وقتی در این اوضاع اقتصادی کسی قیمتی پایین تر از فهرست بها سازمان برنامه بودجه که خیلی از قیمت بازار پایین تر است را می دهد مطمئن باشید یا نمی تواند پروژه را به انتها برساند و یا وسط کار دنبال افزایش قیمت خواهد رفت. به هرحال یعنی پروژه باز شکست را متحمل می شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲۰ هزار معلول تحت پوشش خدمات بهزیستی استان زنجان
خبر قبلی
نشست خبری مدیرکل بهزیستی استان زنجان ۲۰ اردیبهشت ۹۸
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست