1. اخبار استان
  2. عدم تغییر محسوس قیمت حق بهره‌برداری در شهرک‌های صنعتی استان

کد خبر: 9753

عدم تغییر محسوس قیمت حق بهره‌برداری در شهرک‌های صنعتی استان

استان زنجان، به دلیل قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی مزیت های ویژه‌ای برای سرمایه گذاری دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: در سال ۹۸ قیمت حق بهره برداری در شهرک های صنعتی استان زنجان تغییر محسوسی نداشته است.
به گزارش همدلی‌زنجان؛ ایرج احمدی اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی بر اساس رسالت و ماموریت های خود، مسئول ایجاد شهرک و تامین زیرساخت و امکانات زیربنایی در آنها می باشد و هزینه تمام شده تامین زیرساخت ها را به عنوان حق بهره برداری در هنگام عقد قرارداد با سرمایه گذاران اخذ می‌کند؛ بنابراین هزینه ای که به هنگام عقد قرارداد جهت استقرار سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی اخذ می شود، قیمت زمین نیست بلکه از آن به عنوان قیمت حق بهره‌برداری یاد می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به نوسانات سال گذشته و افزایش قیمت‌ها، هزینه های تمام شده پروژه‌های اجرایی این شرکت نیز افزایش چشمگیری داشته است ولی علیرغم همه سعی کردیم امسال در راستای حمایت از رونق گرفتن تولید و ایجاد اشتغال، قیمت های واگذاری حق بهره برداری در شهرکهای صنعتی استان تغییر محسوسی نداشته باشد به طوریکه این افزایش در بسیاری از شهرکها و نواحی صنعتی کمتر از ۲۰ درصد است.
احمدی با اشاره به بالا بودن قیمت واگذاری حق بهره برداری زمین در استانهای همجوار نسبت به زنجان اظهار داشت: استان زنجان، به دلیل قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی مزیت های ویژه‌ای برای سرمایه گذاری دارد و به لحاظ دارا بودن منابع و ذخایر انرژی جز واستان های برتر محسوب می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به پراگندگی شهرک های صنعتی در سطح استان گفت: به دنبال ایجاد تعادل صنعتی در استان هستیم و در این راستا، کارهای اجرایی و زیرساختی شهرک صنعتی شهید شهریاری (زنجان۴) که در غرب استان قرار دارد با جدیت دنبال می‌شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد واگذاری زمین در این شهرک خواهیم بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنان عهده‌دار امر جامعه پذیری نسل کنونی هستند
خبر قبلی
هواپیمایی در شهرستان ایجرود سقوط نکرده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست