1. اجتماعی
  2. لزوم اعتماد به توانمندی و دانش جوانان

کد خبر: 2034

لزوم اعتماد به توانمندی و دانش جوانان

لزوم اعتماد به توانمندی و دانش جوانان

 

 

 

مؤسس دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان تاکید کرد: باید به توانمندی و دانش جوانان اعتماد کرده و در مسیر توسعه از دانش و توان آنها بهره بگیریم.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از مهر، پرفسور یوسف ثبوتی ظهر سه شنبه در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به دیابت استان، افزود: دوره  ای که در آن زندگی می کنیم دنیای اینترنت و تکنولوژی است و روز به روز بر میزان دانش افزوده می شود  و دانسته‌های بشر هر دو سال، دو برابر می‌شود.

وی با تاکید برا ینکه همواره عرصه های نوی از دانش و فنآوری در جهان ایجاد می شود، ادامه داد: عرصه علم و دانش و یادگیری عرصه ای بزرگ  و بی انتها است و باید با توجه به فرایند موجود در ایجاد بسترهای جدید در زمینه علم و فناوری نسبت به افزودن به دانسته های خود تلاش کنیم.

مؤسس دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان گفت: دنیای امروز بهتر از دنیای دیروز است و بخش درمان و بهداشت ۲۰ سال قبل با ۱۰ سال قبل خیلی تفاوت دارد و بخش بهداشت و درمان امروز بهتراز ۲۰ سال قبل است.

ثبوتی با بیان اینکه نباید فرصت ها را از جوانان دریغ می کنیم، افزود: در تمام سطوح مدیریتی  کلان کشور گرفته تا  مدارس جوانان بسیار  توانمند و نغبه ای وجود دارند که باید انها را درک و کنیم و توانمندی ها و دانش آنها را باور کنید.

وی تصریح کرد: نباید در استفاده از توانایی جوانان مضایغه کنیم چرا که ظرفیت خوبی در جوانان وجود دارد و نباید فرصت را از جوانان گرفت.

مؤسس دانشگاه تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان گفت: عقب افتادن سالمندان ازفرزندان موجب یک تحول اجتماعی می‌شود و این تغییر و تحول  همانند بیماری دیابت پنهان است.

ثبوتی ابراز کرد: خدمات پزشکی ارائه شده در شهر زنجان نسبت به سال‌های گذشته رشد بسیار خوبی داشته و سبک زندگی در کشور نسبت به سال‌های گذشته رشد داشته و باید به مسائل خوش‌بینانه نگاه کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
برگزاری همایش «زنان؛ اسوه صبر، ایثار و استقامت» در زنجان
خبر قبلی
بهره‌برداری از ۶ پارک محله‌ای زنجان در هفته دفاع مقدس
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست