1. اخبار شهرستان
  2. متخلفین منتظر عواقب اقدام خلاف قانون‌شان باشند

کد خبر: 10482

متخلفین منتظر عواقب اقدام خلاف قانون‌شان باشند

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر ضمن انتقاد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخی دستگاه‌ها و مراکز در زنجان بر لزوم برخورد با متخلفان تاکید کرد و گفت : متولیان امر در جریان باشند که برای ما فرقی نمی‌کند نهاد اجرایی باشد، نظامی باشد یا افراد عادی، متخلف، متخلف است و افراد باید منتظر عواقب اقدام خلاف قانون‌شان باشند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ احمد نصیری با بیان اینکه قانون هیچ تفاوتی بین عوام و خواص قائل نشده است، به پیگیری‌های کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر و درخواست پیگیری موضوع از سوی شهردار اشاره کرد و افزود:، اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر در قالب نطق‌ها و نامه‌های مکتوب ارسالی به شهردار، از وی خواسته‌اند تا جلوی این بی‌قانونی را بگیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر زنجان با بیان اینکه متاسفانه برخی‌ها بی‌قانون هستند و برخلاف قانون حرکت کردن را برای خود افتخار می‌دانند، اظهار داشت : ما کاری هم با اسامی‌شان نداریم ولی باید بدانند اگر بخواهند در این شهر بی‌قانونی را رواج دهند از مردم عادی انتظار نداشته باشند که قانون را مراعات کنند.

نصیری تاکید کرد: ابزار بنده فقط تذکر به مسئولان امر است و شهردار باید طبق وظیفه خود موضوع را پیگیری و برای برخورد با متخلفان موارد را به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع دهد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و نظامی باید در جلوگیری از تخلفات پیشقدم باشند نه در انجام تخلفات، عنوان کرد : شورای شهر فعلی همواره در برخورد با متخلفان و سودجویان ساخت و سازهای غیرمجاز جدی بوده و این وظیفه شهردار است که با متخلفان فارغ از جایگاهی که دارند طبق قانون برخورد کند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چگونه «عصبانیت» خودمان را مدیریت کنیم؟ (+راهکارهای واقعاً ساده و عملی)
خبر قبلی
ثبت ۶ اثر منقول فرهنگی و تاریخی استان در فهرست آثار ملی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست