مخالفت با طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی زنجان به دلیل عدم آشنایی است

شهردار زنجان با اشاره به مخالفت های صورت گرفته با اجرای طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی در زنجان، گفت: در بسیاری از موارد مخالفت‌ها به دلیل عدم اطلاع مناسب از زوایای مختلف این طرح بوده و در برخی موارد نیز منافع افراد با مشکل مواجه می‌شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛مسیح اله معصومی با بیان اینکه مدیریت شهری زنجن خواستار ورود ۱۴۰ اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی به هسته مرکزی شهر زنجان نیست، اظهار کرد: طبق آخرین نظر سنجی انجام شده رضایت مندی مردم از اصلاح خطوط حمل و نقل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی در شهر زنجان یک نیاز ضروری برای اصلاح شرایط ترافیکی است، افزود:بررسی های کارشناسی زیادی در حصوص شرایط ترافیکی و وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر زنجان صورت گرفته و اجرای این طرح برای بهبود شرایط و حرکت در مسیر توسعه ضرورت دارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در نشستی که با کسبه خیابان سعدی داشتیم آن ها هم رضایت خود را از اجرای طرح اعلام کردند، اظهار کرد: شهرداری ماهیانه یک ونیم میلیون تومان یارانه جهت اصلاح خطوط به رانندگان پرداخت می کنند. اگر درآمد راننده ای نسبت به ماه های قبل از اصلاح خطوط کم شده شهرداری زیان وارده را جبران خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر رانندگان از اجرای اصلاح خطوط حمل و نقل رضایت ندارند می توانند اتوبوس خود را به شهرداری بفروشند، یادآور شد: به رانندگان سه پیشنهاد ارائه شده است، پرداخت ماهانه ۸ میلیون تومان به اتوبوس‌های خط ویژه و همچنین پرداخت مبلغی نیز به بقیه اتوبوس‌ها بابت اجرای طرح اصلاح و کارت بلیت صورت می گیرد تا نگران درآمد نباشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تاخیر در بازگشایی پادگان به شهرداری خسارت می‌زند
خبر قبلی
افتتاح نخستین مرکز ترک اعتیاد بانوان در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست