1. اخبار استان
  2. مدیران زنجان به فکر جذب حداکثری از اعتبارات ملی باشند

کد خبر: 19478

استاندار زنجان:

مدیران زنجان به فکر جذب حداکثری از اعتبارات ملی باشند

استاندار زنجان گفت: مدیران برای دهه فجر گزارش مستند از عملکرد خود ارائه نمایند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: رسانه ها در نقد عملکردها جانب انصاف را رعایت کنند و تلاشی که مدیران در این شرایط برای استان می کنند نباید نادیده گرفته شده و رنگ و بوی تخریب به خود گیرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر از مدیران خواست با مستند کردن اقدامات دستگاه خود آماری از عملکرد و دستاوردهای خود را به مردم ارائه کنند. مردم باید در جریان خدمت رسانی خدمتگزاران خود قرار گیرند و آنها بهترین قاضی برای ارزیابی و قضاوت در باره عملکرد مدیران هستند.

وی از مدیران خواست برای جذب اعتبارات ملی نهایت تلاش خود را بکنند چرا که یکی از شاخص های مهم ارزیابی آنها در اسفند ماه براساس همین اقدام خواهد بود.

طرح جامع شهر زنجان نیز در مراحل پایانی تصویب است.

در شورای برنامه ریزی و توسعه استان طرح جامع شهر زنجان مطرح شد که استاندار زنجان پس از ارائه توضیحات مشاور گفت: در این طرح همه جوانب بررسی شده و با کار کارشناسی چکش کاری های لازم صورت گرفته است.

حقیقی یکی از دغدغه های یکسال گذشته در استان را حل مشکلات شهری عنوان کرد و افزود: طرح هادی شهرهای کرسف و نوبهار به اتمام رسیده و طرح تفصیلی شهرهای قیدار و آببر نیز تکمیل شده و رفع مغایرت طرح های شهری ابهر و خرم دره نیز تکمیل و برای تصویب به مراجع ذیربط ارسال شده است.

عواید حاصل از فروش پسماند در استان هزینه می شود.

استاندار زنجان در ادامه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به موضوع تعیین تکلیف پسماند روی نیز اشاره کرد و افزود: با تلاش مجموعه مدیران استان رای قوه قضائیه به نفع مردم صادر شد و عواید حاصل از فروش ۷ میلیون تن پسماند دپو شده برای توسعه استان هزینه خواهد شد .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شرایط جوی استان زنجان تا پایان هفته پایدار است
خبر قبلی
روایت جامعه از ماجرای سرباز راهور و نماینده مجلس چه پیامی دارد؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست